Gemeente Laren


Puinruimen. Orden uw administratie

Het Schuldhulploket en Plangroep organiseren een bijeenkomst met als doel het leren ordenen van post en administratie. Tijdens de bijeenkomst zullen de deelnemers (maximaal tien) onder begeleiding met hun meegebrachte papieren een persoonlijke basisadministratie aanleggen.

Met een geordende administratie kunt u op www.huizen.nl > Sociale zaken via "bereken uw recht" makkelijk berekenen of u in aanmerking komt voor (landelijke of lokale) financiële ondersteuning.

Alle inwoners van de gemeenten Huizen, Blaricum, Eemnes en Laren van 18 jaar en ouder kunnen zich voor de bijeenkomst aanmelden. Er zijn geen kosten aan de bijeenkomst verbonden. Voor opbergmateriaal (mappen/tabbladen) wordt gezorgd.

Tijdstip en lokatie
De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 10 maart 2009 van 13:30 tot 16:30 uur in het gemeentehuis van Huizen, Graaf Wichman 10. Het enige wat u mee hoeft te nemen is uw (ongeordende) administratie en ongeopende brieven.

Meer weten of aanmelden?
Bel op maandag, woensdag of donderdag tussen 9.00 en 10:00 uur met Nathalie de Nijs van het Schuldhulploket. Telefoonnummer 035-5289233.

Aanmelden is mogelijk tot en met 5 maart 2009