Ingezonden persbericht


Persbericht

Nieuwe medewerkers Trinicom

Wilp, 10 maart 2009 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft Patrick Bijlenga van Uden en Arjan Boeve aangesteld als nieuwe projectmanagers. Beiden zullen in deze functie het projectmanagement en de software implementaties bij bestaande en nieuwe klanten begeleiden. De nadruk ligt hierbij op contactcenter brede consultancy op het gebied van Customer contact, Quality Management en applicaties.

Patrick Bijlenga van Uden (38) was voor zijn in dienst treding bij Trinicom werkzaam bij Tele'Train B.V. Hier was hij verantwoordelijk voor consultancy, projectmanagement, software implementaties en salesondersteuning op het gebied van kwaliteitsmanagement. In deze functie adviseerde hij bestaande klanten over de inzet van software ten behoeve van kwaliteitsverbeteringen en analyseerde hij de bijbehorende kwaliteit- en opleidingprocessen van de klant. Bijlenga van Uden: "Trinicom is constant bezig haar diensten aan te passen en te verbeteren om de klant zo goed mogelijk te bedienen. Niet alleen een product als T5 laat deze inspanningen naar voren komen, maar ook bijvoorbeeld het klantenserviceonderzoek dat Trinicom uit heeft laten voeren. Ik verwacht bij Trinicom de klant met een team professionele collega's van dienst te zijn met kwalitatief hoogwaardige oplossingen en advies!"

Ook Arjan Boeve (26) was voorheen werkzaam bij Tele'Train B.V., Zijn verantwoordelijkheden waren op het gebied van onder andere projectmanagement, consultancy, begeleiding van bestaande en nieuwe klanten en het analyseren van de behoeften van relaties op het gebied van performance- en kwaliteitsverbetering. "Wat mij met name aanspreekt bij Trinicom, is de klant- en servicegerichtheid. T5 ondersteunt bedrijven bij het zo optimaal mogelijk benutten van bijvoorbeeld telefoon en e-mail; toch kanalen die steeds meer gebruikt worden", legt Boeve uit. "Op die manier zijn onze klanten bereikbaar over meerdere kanalen en wordt ook de kennis voor het beantwoorden van klantvragen centraal beheerd. Dat geeft niet alleen de efficiëntie van het bedrijf een boost, maar ook de klantwaardering."

"Dankzij hun ruime ervaring - niet alleen op het gebied van software-implementaties maar ook op algemeen projectmanagement - zullen beide heren uitstekend in staat zijn om de nieuwe en lopende projecten te begeleiden", meent Wilco Rietberg, directeur van Trinicom. "Zowel bestaande als nieuwe klanten kunnen profiteren van hun expertise en klantgerichte instelling. Wij zijn zeer verheugd dat Arjan en Patrick ons team zijn komen versterken."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail:, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie en foto Arjan Boeve/ Patrick Bijlenga van Uden: Influx PR, Marleen Lassche, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: marleen@influx-pr.com.