Ingezonden persbericht


Als de afbeeldingen of tekst van dit persbericht niet goed zijn weergegeven kunt u deze link volgen.

PERSBERICHT: Komen uw e-mailings nog wel aan?

Een e-mail die niet aankomt, respondeert niet. Daarom is het onderwerp 'deliverability' voor iedere (e-mail)marketeer een belangrijk aandachtspunt. De E-Mail Marketing Associatie Nederland (EMMA-nl) organiseert op woensdagmiddag 11 maart het E-mail Deliverability Event '09. Marc Borgers voorzitter van de EMMA-nl spreekt over een bijzonder sterke 'line up' van sprekers. Ook niet-leden zijn welkom.

Borgers: "we zijn er trots op dat we toonaangevende partijen en personen hebben weten te strikken. Uit Amerika komen Craig Spiezle (Microsoft, voorzitter AOTA) en Ken Takahashi (Return Path) en uit Nederland, één van de voorlooplanden in Europa op dit gebied, hebben we Maarten Oelering (Suremail) en Kim Verkooij (Reputy). Deze samenstelling staat garant voor een uitgebreide en diepgaande update over het onderwerp".

Spiezle zal als Director Security & Privacy van Microsoft het gezichtspunt van deze in Nederland zeer belangrijke ISP toelichten. In zijn rol als voorzitter van de Authentication & Online Trust Alliance (AOTA) zal hij aangeven hoe de eisen van ISP's op het gebied van authenticatie het bezorgpercentage beïnvloeden.

Ken Takahashi van Return Path zal onder andere ingaan op Sender Score Certified, een accreditatiesysteem waardoor e-mails met plaatjes in Hotmail/Live kunnen worden getoond. Return Path is in de US één van dé toonaangevende aanbieders van diensten en producten met betrekking tot deliverability.

Maarten Oelering start het event met een overzicht van de meest recente ontwikkelingen op het gebied van deliverability. Kim Verkooij behandelt een succesvolle klantcase op dit gebied. Kortom, het wordt een leerzame dag voor de aanwezigen.

Het event wordt gehouden in het Haarlemmermeer Paviljoen (restaurant Vork&Mes) in Hoofddorp. Meer informatie of inschrijven kan via www.emma-nl.net .