Gemeente Leidschendam-Voorburg


Veiligheid

Klanttevredenheidsonderzoek

13 maart 2009 - Deze maand wordt er in het Servicecentrum een onderzoek gehouden naar de tevredenheid van de bezoekers. Enquêteurs van TNS Nipo vragen bezoekers naar hun ervaringen met de gemeentelijke dienstverlening. Met de resultaten van dit klanttevredenheidsonderzoek wil de gemeente haar dienstverlening verder afstemmen op de wensen en behoeften van haar inwoners.

Onderzoek dienstverlening
Tussen maandag 16 maart en vrijdag 27 maart vindt het onderzoek plaats bij de bezoekers van het Servicecentrum zelf. Daarnaast is er een onderzoek naar de telefonische dienstverlening. Dit onderzoek vindt telefonisch plaats, tussen maandag 16 maart en vrijdag 17 april. Als u in februari heeft gebeld met de gemeente, dan kunt u gevraagd worden deel te nemen aan het onderzoek.

De gemeente Leidschendam-Voorburg werkt continu aan de verbetering van haar dienstverlening. Elk jaar wordt de stand van zaken opgemaakt door een meting van de klanttevredenheid. Uit voorgaande onderzoeken blijkt dat de inwoners over het algemeen tevreden tot zeer tevreden zijn. Verbeteringen naar aanleiding van eerdere resultaten zijn bijvoorbeeld langere openingstijden en een uitbreiding van de digitale dienstverlening.

Onderzoek uitvoering Wmo
Ook vindt er op dit moment onderzoek plaats naar de uitvoering van de Wmo. Het gaat om een klanttevredenheidsonderzoek bij cliënten die in 2007 of 2008 een aanvraag hebben gedaan voor een individuele Wmo-voorziening.. De vragenlijst voor het Wmo-onderzoek kan tot 19 maart teruggestuurd worden.