Audax PRiMO Audax lanceert nieuw weekblad PRiMO Woensdag 4 Maart, 2009 Audax Publishing brengt op woensdag 11 maart 2009, weekblad PRiMO, hét eerste Glossy Familieblad van Nederland op de markt. Door de unieke formule is PRiMO een blad voor zowel mannen als vrouwen. Hét eerste echte Glossy Familieblad van Nederland met wekelijks glamourverhalen over en interviews met de sterren, maar ook mode, beauty, royalty, trends, body&mind, fitness, auto's en sport. PRiMO, wekelijks toonaangevend en inspirerend! PRiMO met een verkoopprijs van â¬2,- is overal verkrijgbaar en verschijnt in een drukoplage van ruim 170.000. Elke week telt PRiMO 60 pagina's. De speciale introductieprijs voor de eerste twee nummers is ⬠1,-.

In week 11 en 12 wordt PRiMO promotioneel ondersteund middels advertenties, instore promoties en een tv-campagne. De tv-commercial is gedurende twee weken te zien op Nederland 1, Nederland 3, RTL4 en SBS6.

PRiMO is een uitgave van Audax Publishing. Audax is een veelzijdige organisatie die zich in de breedste zin van het woord bezighoudt met het uitgeven, verspreiden en retailen van media- en aanverwante producten. Vanuit het Audax-complex in Gilze worden wekelijks circa 3 miljoen exemplaren tijdschriften, Nederlandse en buitenlandse kranten, boeken en kantoorartikelen verzonden.