Ingezonden persbericht


Persbericht

Joost Dijkhuis terug in dienst bij Trinicom

Wilp, 16 maart 2009 - Joost Dijkhuis is per 1 maart 2009 opnieuw in dienst getreden bij Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. In zijn functie als accountmanager is Dijkhuis verantwoordelijk voor het adviseren van klanten over kostenbesparing en verbetering van prestaties op het gebied van klantcontact.

Dijkhuis is voor een periode van vier jaar werkzaam geweest bij Trinicom, waarbij hij implementaties verzorgde en begeleidde. In 2008 maakte Dijkhuis de overstap naar Coniche, om als account manager aan de slag te gaan. Na ruim een jaar keert Dijkhuis echter weer terug om 'de Trinicom klanten meer rendement te laten halen uit de software.' "Ik was blij verrast dat Trinicom mij benaderde voor de functie van account manager", aldus Dijkhuis. "Na twee korte gesprekken bleek dat de wederzijdse klik er nog steeds is. Ik heb er dan ook enorm veel zin in om het succes van Trinicom verder uit te bouwen. Ik wil klanten laten inzien welke mogelijkheden Trinicom hen allemaal kan bieden."

Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: "Joost zal met zijn Trinicom product- en klantervaring, aangevuld met de sales activiteiten bij Coniche, snel, efficiënt en effectief aan de slag kunnen. Ik ben er zeer over te spreken - en natuurlijk ook trots op - dat hij weer bij ons komt werken. Het is voor mij niet alleen belangrijk dat onze klanten tevreden zijn, maar ook dat ex-medewerkers positief terug denken aan hun tijd bij Trinicom. Dat Joost na een jaar weer bij ons terug wil komen, is hier een mooi voorbeeld van."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: trinicom@influx-pr.com, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.



Ingezonden persbericht