Ingezonden persbericht


Persbericht

Stork kiest voor Ezwim's Telecom Service Management (TSM(TM))

Workflow management dienst realiseert een tijdsbesparing van 75%

Amsterdam, 17 maart 2009 - Stork heeft gekozen voor Ezwim's Telecom Service Management (TSM(TM)) om haar telecomopdrachten, zoals de bestelling van telefoons en abonnementen, te stroomlijnen en te standaardiseren. Stork koos voor TSM(TM) omdat ze daarmee het Service Management kunnen automatiseren zodat haar meer dan 150 dochterondernemingen eenvoudig en foutloos telecom services kunnen bestellen. TSM(TM) automatiseert bij Stork onder meer workflows die telefoonorders, abonnementswijzigingen, aanvragen van nieuwe abonnementen en storingsmeldingen bevatten. TSM(TM) is volledig geïntegreerd met Ezwim's Telecom Management diensten waardoor een sterk verbeterde gebruikersomgeving is ontstaan. Ezwim heeft haar service provider partner Micpoint ingeschakeld bij de implementatie.

"Ezwim en Micpoint zijn in staat geweest om binnen de strenge richtlijnen van Stork een zeer eenvoudige en gebruikersvriendelijke Telecom Management dienst te leveren. Hiermee creëren we een tijdbesparing van meer dan 75% op de bestellingen van telefoons, het beheren van SLA's en het in kaart brengen van storingen die onze eindgebruikers rapporteren", aldus Betty Offermans, verantwoordelijk voor Stork's grootste dochteronderneming Stork Industry Service en beheerder van 25% van de mobiele apparatuur verdeeld over 12 vestigingen in Nederland.

TSM(TM) van Ezwim is een workflow management dienst die een aantal gestandaardiseerde telecomprocessen vereenvoudigt, automatiseert en inzichtelijk maakt. Door de inzet van TSM(TM) wordt de doorlooptijd van aanvragen veel korter, hoeven gegevens slechts één keer in het systeem te worden ingevoerd en is duidelijk bij wie op welk moment welke actie ligt. Acties kunnen hierdoor veel sneller en efficiënter worden uitgevoerd. De oplossing is speciaal ontwikkeld voor organisaties die in een complexe omgeving opereren waarin veelvuldig wordt gewerkt met derden zoals operators, logistieke providers et cetera.

"We zijn blij dat Stork direct al veel voordeel haalt uit onze Telecom Service Management oplossing. De potentie voor deze oplossing is enorm aangezien service management complexer wordt voor bedrijven door de introductie van innovatieve diensten, zoals bijvoorbeeld mobiele data diensten. TSM(TM) biedt bedrijven hiervoor de perfecte oplossing en maakt het mogelijk om IT Service Management (ITSM) uit te breiden naar het telecom werkgebied", zegt Ron van Valkengoed, Managing Director van Ezwim

Over Ezwim
Ezwim, wereldwijd marktleider in Telecom Management, levert Telecom Expense Management en Telecom Service Management software aan bedrijven en operators. Ezwim's diensten maken telecomuitgaven inzichtelijk en beheersbaar voor zowel internationaal, als lokaal opererende bedrijven. Ezwim's diensten leiden tot substantiële besparingen van telecomuitgaven en grotere efficiency van de telecomprocessen. Ezwim is een Software-as-a-Service speler (SaaS) die meer dan 1,000,000 eindgebruikers met behulp van beveiligde internetapplicaties binnen een on-demand businessmodel ondersteunt. Ezwim heeft klanten in alle toonaangevende marktsegmenten en Global 2000 bedrijven vertrouwen op Ezwim diensten voor het effectief managen van hun telecommunicatie. Bezoek voor meer informatie www.ezwim.com.

Voor meer informatie
Ezwim BV
Wendy van Meer, Marketing Directeur
Tel. 020-8884388
Email: wvanmeer@ezwim.com