Ingezonden persbericht

PERSBERICHT
Voor publicatie tot 18 maart 2009

Sterker worden van de crisis

Amsterdam, 5 februari 2009

Het zijn magere tijden, maar marketeers kunnen hier juist sterker van worden. Wat moeten marketeers doen om te scoren in deze omstandigheden? Tijdens het seminar 'recessiemarketing' worden er praktische en direct toepasbare tips gegeven. Het seminar wordt op 18 maart 2009 georganiseerd door Tijdschrift voor Marketing.

Gedurende de dag wordt duidelijk hoe je als marketeer de economische tegenwind kunt overleven én er sterker uit kunt komen. Er wordt aandacht besteed aan zowel praktijk, wetenschap als inspiratie. Deelnemers aan het seminar horen van sprekers als Arjanneke Teeuw (Healthy People), Rogier van Kralingen (INNOA), Marnik de Kimpe (Universiteit van Tilburg) en Roland van Kralingen (INNOA) hoe je sterker kunt worden van de crisis. Jaap Favier (Forrester Research) laat zien dat focus op vaste klanten dé manier is om als bedrijf goed de recessie door te komen. Hij geeft onder andere antwoord op de vraag: 'Hoe zorgt de marketeer dat hij het vertrouwen houdt van deze klanten?'

Het seminar 'recessiemarketing' vindt plaats op 18 maart 2009 in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam van 12.30 tot 17.15 uur. Meer informatie is te vinden op: www.marketingonline.nl/recessiemarketing

-Einde persbericht-