Ingezonden persbericht


18 maart 2009

EDPnet zet hoog in op 'Customer Service'!

Naar aanleiding van de lancering van haar nieuwe website heeft EDPnet een kritische zelfevaluatie uitgevoerd in verband met haar Customer Service. Een interne werkgroep heeft het volledige proces doorgelicht en heeft gepeild naar de mening van de klant.

Na deze evaluatie is EDPnet trots op het niveau van klantenondersteuning dat ze vandaag aanbiedt.

Kwalitatief hoogwaardige Customer Service voor de klanten

Als onafhankelijk Internet Service Provider is EDPnet ervan overtuigd dat een degelijke ondersteuning onontbeerlijk is voor een duurzame, langdurige relatie met haar klanten.

EDPnet zet alle mogelijke middelen in om haar klanten zo goed en snel mogelijk te informeren en waar nodig effectief bij te staan met raad en daad. Zo is de telefonische helpdesk binnen het bedrijf in eigen beheer en niet verzorgd door één of ander call-center. Deze helpdesk is te bereiken, tijdens kantooruren, via een lokaal telefoonnummer.

Kris Verdonck (Helpdesk Manager EDPnet) zegt hierover: "Wij werken dag in dag uit aan een kwalitatief hoogwaardige Customer Service. Ons uitgangspunt hierbij is dat we de klant zo persoonlijk mogelijk willen benaderen. Verder vinden we het belangrijk dat onze klanten met verschillende vragen terecht kunnen bij één en dezelfde persoon. We stoppen heel wat energie in de permanente opleiding van onze Customer Service medewerkers".

Verder wordt veel aandacht gegeven aan de online ondersteuning. Via de vernieuwde website kunnen klanten (en potentiële klanten) een schat aan relevante informatie terugvinden.

Het "Wiki-concept" of Online Support als extra informatiebron

Heel speciaal is dat EDPnet haar supportpagina's heeft opgebouwd volgens het 'wiki-concept'. Dit concept - vooral bekend van de wikipedia toepassingen - biedt een aantal grote voordelen. Op deze EDPnet-wiki pagina's vindt de klant in een handomdraai alle mogelijke informatie - zowel, commercieel als technisch. Het belangrijkste voordeel is dat alle medewerkers van EDPnet, elk expert in hun domein, snel en efficiënt informatie op de support pagina's kunnen toevoegen of aanpassen. Dat maakt dat deze pagina's steeds de meest actuele en relevante informatie bevatten.

Door oog te hebben voor een degelijke klantenondersteuning, benadrukt EDPnet haar toewijding om een totaalservice te leveren. Naast kwalitatief hoogstaande diensten is er terecht aandacht voor een langetermijnrelatie met elke klant.



Ingezonden persbericht