T-Mobile wint eerste CCMA Pluim.

26/03/2009 15:21

T-Mobile

Vandaag ontving T-Mobile als eerste bedrijf de CCMA Pluim. De Contact Center Managers Association (CCMA) beloont hiermee bedrijven die service hoog in het vaandel hebben staan en dit zowel in woorden als daden tot uitdrukking laten komen. De CCMA Pluim wordt een keer per kwartaal uitgereikt.

'T-Mobile voldoet aan de gestelde normen' aldus CCMA voorzitter Hirschel Hessel. 'T-Mobile is op het gebied van kwaliteit van de dienstverlening een absolute koploper' volgens CCMA secretaris Jos Mittelmeijer. 'Doordat T-Mobile vol trots de eerste CCMA Pluim in ontvangst neemt, hopen we dat de BV Nederland zich bewust wordt van het feit dat service echt belangrijk is. Voor zowel medewerkers als klanten' voegt Hessel toe.

Alexander Hamel, Directeur Klantenservice bij T-Mobile in Nederland:" Wij zijn zeer trots op deze blijk van waardering. De Pluim bevestigt dat wij als organisatie op de goede weg zijn als het gaat om serviceverlening en ons streven om nummer één te worden op het gebied van klantwaardering."

Eens per kwartaal zal een delegatie van de CCMA een bedrijf waarderen dat voldoet aan de door de CCMA opgestelde criteria. Over een periode van een jaar zal onder andere bekeken worden hoe het zich naar buiten toe profileert met betrekking tot service, of het op consumentensites merendeels positieve recensies krijgt, op welke wijze de organisatie bekend staat bij het 'meldpunt telefoonirritatie' en of het bedrijf voldoet aan de gewekte verwachtingen na toetsing door middel van mystery calling, mystery quests en/ of mystery mailing.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl