Ingezonden persbericht


Persbericht


RET kiest voor betere dienstverlening met Trinicom's T5

Wilp, 26 maart
2009  - Het Rotterdamse openbaar vervoersbedrijf RET heeft gekozen voor de T5 software van Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. RET wil met de implementatie de dienstverlening van haar Klant Contact Center (KCC) verbeteren. Met Trinicom's T5 verwacht RET kortere afhandeltijden voor haar klanten en een betere integratie tussen de kanalen die in het KCC worden gebruikt.

De RET zocht een nieuwe oplossing voor het Klant Contact Center om haar klanten nog beter van dienst te kunnen zijn en op die manier te zorgen voor optimale klanttevredenheid.

Ton Dekker,
hoofd Verkoop en Informatie
:
"De keuze voor de software van Trinicom is gebaseerd op referenties: we hebben met huidige gebruikers van T5 gesproken en die waren erg tevreden." RET heeft na evaluatie van de markt gekozen voor T5 Web selfservice, E-mail responsemanagement, Call management, Brief-, Fax- en Baliecontact en de Analyse module. Daarnaast is het feit dat Trinicom een totaalpakket aanbiedt - dat tevens eenvoudig is te implementeren - voor de RET een doorslaggevende factor.

"We willen onze klanten beter kunnen helpen wanneer zij vragen hebben; de implementatie van deze suite zal daartoe bijdragen", aldus Dekker. Het gebruik van T5 zorgt voor een eenduidige en consistente beantwoording van vragen, dankzij de algemene kennisbank waar het contact center gebruik van maakt. Er is sprake van betere stuurmogelijkheden doordat er één multichannel oplossing is. Alle klantcontacten die bij het contact center binnenkomen, lopen via de oplossingen die Trinicom geïmplementeerd heeft.

De RET gaat meerdere modules van T5 inzetten. Dekker: "Tot nu toe verloopt het proces erg soepel, Trinicom begeleidt ons goed. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat onze klanten de voordelen zullen merken van onze switch naar de T5 software en dat is uiteindelijk het doel van deze implementatie."

Wilco
Rietberg
, directeur van Trinicom:
"Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met de RET. Het gaat hier om een groot project maar dankzij goed overleg tussen beide partijen is snel resultaat geboekt. Deze samenwerking komt voort uit de reacties van onze referenties. Dat willen we natuurlijk graag en we zijn erg verheugd dat we door dit project weer een positieve klant aan ons bestand toe kunnen voegen."

Trinicom,
Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: trinicom@influx-pr.com,
Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5®). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie:
www.trinicom.nl.




Ingezonden persbericht