Consument kiest bol.com opnieuw tot beste webwinkel van Nederland

27/03/2009 00:43

Creative Venue BV

Nieuwegein, 26 maart 2009

Mediawinkel grote winnaar bij Nationale Thuiswinkel Awards 2009

Consument kiest bol.com opnieuw tot beste webwinkel van Nederland

Tijdens de 8ste editie van de Nationale Thuiswinkel Awards heeft mediawinkel bol.com diverse hoofdprijzen in ontvangst mogen nemen. Bol.com won de publieksprijzen in de categorieën 'Consumentenelektronica, huishoudelijke apparatuur en telefonie' en 'Boeken, CD's, DVD's, tijdschriften en games'. Daarnaast ging de mediawinkel, net als in 2008, naar huis met de titel 'Beste webwinkel van Nederland'. Het is het achtste jaar op rij dat bol.com met een Thuiswinkel Award beloond wordt.

Daniel Ropers, algemeen directeur van bol.com, is verguld dat consumenten opnieuw hun vertrouwen en geloof in de mediawinkel hebben uitgesproken: "Het blijft bijzonder dat klanten onze inspanningen zo waarderen. Begrijpen wat je klanten willen en belangrijk vinden en op alle fronten gewoonweg goede service leveren is waar we als bol.com in willen excelleren." Ondanks de recessie doet bol.com het nog steeds goed. "In deze slechte tijden letten consumenten beter op de prijzen en zijn ze gevoelig voor aanbiedingen," licht Ropers toe. "In dit licht wordt het internetkanaal steeds intensiever gebruikt, zowel voor prijsvergelijking als voor aankopen. Dankzij onze scherpe prijzen en ons brede assortiment in al onze productcategorieën - boeken, entertainment en elektronica - komen Nederlanders nu steeds vaker bij ons terecht."

Voor meer informatie: www.bol.com

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.bol.com