Unamic/HCN presenteert nieuwe huisstijl


ALMERE, 20090331 -- Unamic/HCN, facilitair specialist in outsourcing en advies op het gebied van klantprocessen, introduceert vandaag haar nieuwe huisstijl. De afgelopen maanden zijn door middel van intern en extern onderzoek de identiteit en het imago van Unamic/HCN in kaart gebracht en in combinatie met de gewenste positionering van Unamic/HCN is de nieuwe visuele identiteit vormgegeven.

Het oude logo maakt plaats voor een nieuw, modern en toch herkenbaar beeldmerk aangezien het stijlelementen bevat van de twee voormalige logo's van de fusieorganisaties welke in oktober 2008 zijn samengegaan. Met de nieuwe pay-off `Valuable Contacts * Excellent Results' profileert Unamic/HCN zich als een resultaatgerichte en internationale organisatie waarbij het creëren van rendement uit klantcontact voor haar opdrachtgevers centraal staat. Unamic/HCN heeft vestigingen in de Benelux, Suriname en Turkije.

Ook de website unamic.com heeft een restyling ondergaan. De nieuwe huisstijl weerspiegelt goed de identiteit van de facilitair dienstverlener als zijnde een eigentijdse en resultaatgerichte organisatie. De herkenbaarheid van Unamic/HCN zal met de invoering van de nieuwe huisstijl toenemen door de vergrote eenheid in haar communicatie-uitingen gericht op zowel de zakelijke markt als de arbeidsmarkt.

Jeroen ten Haave, directeur Unamic/HCN: "Met deze nieuwe huisstijl kunnen we de eenheid van Unamic/HCN extra benadrukken. In onze dagelijkse operatie zijn we niet anders gewend, maar het is fijn dit op deze manier te bevestigen."

De nieuwe huisstijl is ontworpen door communicatiebureau Commplot uit Zeewolde.

Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is actief op het gebied van Business Process Outsourcing van klantprocessen. Met tien vestigingen in de Benelux, drie offshore vestigingen (Paramaribo, Istanbul, Antalya) en twee onsite locaties bij opdrachtgevers is Unamic/HCN de grootste onafhankelijke partij op de Nederlandse markt en marktleider op het gebied van offshore klantcontact. Om te beantwoorden aan operationele en strategische doelstellingen van opdrachtgevers biedt Unamic/HCN een aantal flexibele diensten op het gebied van klantprocessen. Bijvoorbeeld klantenservice, technische helpdesk, sales, facturatie en credit management. Tevens is het mogelijk adviseurs of trainers van Unamic/HCN in uw eigen organisatie in te zetten om processen in te richten, te verbeteren of om uw eigen mensen op te leiden.

Unamic/HCN





Ingezonden persbericht