FrieslandCampina
`s Lands wijs, `s lands eer
`s Lands wijs, `s lands eer
Er zijn grote verschillen tussen landen, als het gaat om welke
zuivelproducten er worden gegeten en gedronken.
Lees meer over de melkgewoonten
Aangescherpte positionering legt meer emotie in Campina-merk
Terug naar overzicht
Woerden, Nederland5 mei 2009
`Lekker voor Vandaag, Goed voor Morgen'. Dat is de insteek die
FrieslandCampina Dagvers vanaf nu kiest voor het Campina-merk in
Nederland. De aangescherpte positionering komt tot uiting in een
nieuwe reclamecampagne, die deze week van start gaat. FrieslandCampina
Dagvers wil bereiken dat consumenten nog meer gevoel krijgen bij het
Campina-merk. Sinds jaar en dag is Campina het meest gekochte en het
bekendste zuivelmerk in Nederland.
"Zuivel is een vast onderdeel van het dagelijkse leven in Nederland,
maar de consument krijgt steeds meer keuze binnen zuivel. In de
afgelopen jaren hebben wij daarop ingespeeld door het onderscheidend
vermogen van onze Campina-merkproducten te vergroten ten opzichte van
andere merken en huismerken, bijvoorbeeld door onze melk met een
aangepaste vetsamenstelling. Die route blijven we vervolgen. We zullen
blijven komen met relevante en onderscheidende zuivelproducten,
waarmee we veel mensen aanspreken. Tegelijkertijd willen we ook meer
emotie in ons merk leggen", zegt Dominiek Franken, marketing director
bij FrieslandCampina Dagvers. Deze werkmaatschappij, onderdeel van de
business group Consumer Products Western Europe, is verantwoordelijk
voor de activiteiten in dagverse zuivel op de Nederlandse markt.
Kiezen voor het lekkere van vandaag én het goede van morgen
`Bewust genieten en me goed voelen over mezelf en mijn directe
leefomgeving`. Dat is een ontwikkeling die FrieslandCampina Dagvers
bij steeds meer Nederlandse consumenten ziet.
Daar gaat het Campina-merk op aanhaken, met een nieuwe reclamecampagne
als eerste zichtbare bewijs. Franken: "Onze nieuwe campagne gaat over
de eeuwige keuze tussen `ik geniet van het moment' en aan de andere
kant `wat is het gevolg voor mijn toekomst?' Wij willen aangeven dat
je met Campina kiest voor het lekkere van vandaag én tegelijkertijd
voor het goede voor morgen. Want Campina staat voor zuivel waar je van
kan genieten, maar tegelijkertijd verantwoord met de beste
bouwstoffen. Met Campina kun je dus bewust genieten en bijdragen aan
een goede ontwikkeling en gezondheid. De nieuwe campagne heeft daarom
ook als pay-off: Campina. Lekker voor Vandaag, Goed voor Morgen."
Open dag
Om consumenten te laten kennismaken met de natuurlijke oorsprong van
zuivelproducten is er op tweede pinksterdag (maandag 1 juni) voor de
vierde keer op rij de Campina Open Boerderijdag. Bij 55 melkveehouders
in het hele land kunnen volwassenen en kinderen daar op ludieke wijze
het zuivelleven ontdekken. Franken: "Lekker voor Vandaag, in de zin
van spelen op de boerderij, en Goed voor Morgen, omdat je er wat van
opsteekt."
Onze producten
Onze producten
Elke dag opnieuw transformeren we melk naar voeding, dranken en
ingrediënten van hoge kwaliteit.
Bekijk ons assortiment
Innovatie
Innovatie
Gedreven door onze fascinatie voor melk werken wij met passie aan het
ontdekken en ontwikkelen van baanbrekende innovaties in zuivel.
Lees meer over onze visie op innovatie
Nieuws over zelfde onderwerp
*
Arla Foods koopt Nijkerk Dairy van FrieslandCampina
4 mei 2009
*
Campina opnieuw het grootste merk in Nederlandse supermarkten
20 februari 2009
Meer nieuws
Onze merken
Onze merken
Onze merken met hun sterke marktposities hebben we te danken aan de
mensen die onze producten kopen en waarmee we zaken doen.
Ontdek onze merken
Wat vindt u ervan?
Wij willen graag weten wat u van dit onderwerp vindt
Stuur ons een bericht
Wist u dat...?
Melknieuws
* Europese Commissie voorziet tot 2015 stijging van landbouwinkomens
18 maart 2009
* Melkveehouderij kan duurzamer
17 maart 2009
* Nüssel: goede vooruitzichten voor de zuivelmarkt
12 februari 2009
* Woongroep voor koeien
12 februari 2009
* Koe met een naam geeft meer melk
11 februari 2009
Meer nieuws
Alles over melk
* Calcium
* Koe
* Melkvet
* Melk in het dagelijks leven
* Melkkwaliteit
* Voedingswaarde
* Eiwit
Meer over melk
© FrieslandCampina 2009
* melkweb
* privacy policy
* sitemap
* contact
* disclaimer
* home
search
____________________ Zoek