Werken zonder grenzen met Sixt en Regus 05/05/2009 10:08

PR Newswire

AMSTERDAM, May 5 /PRNewswire/ --

- Exclusieve samenwerking biedt besparingsmogelijkheden en een maximale flexibiliteit


- Samenvoeging van mobiliteitsdiensten met toonaangevende internationale aanbieder van flexibele werkplekoplossingen

Sixt AG, het grootste autoverhuurbedrijf van Duitsland en de internationale aanbieder van uitgebreide mobiliteitsdiensten heeft haar krachten gebundeld met Regus, wereldwijd marktleider in het aanbieden van flexibele werkplekoplossingen. Deze samenwerking stelt klanten tijdens zakenreizen in staat meer geld te besparen en hun productiviteit te verhogen. De twee bedrijven hebben een exclusieve wereldwijde overeenkomst ondertekend die hen in staat stelt mobiliteitsdiensten van hoge kwaliteit optimaal te combineren met professionele werkplekken verspreid over meer dan 75 landen.

De samenwerking tussen Sixt en Regus garandeert kostenbesparingen en flexibiliteit. De Regus klanten kunnen tijdens zakenreizen gebruik maken van de veelzijdige diensten van Sixt, terwijl de klanten van Sixt tegen gunstige tarieven onbeperkt kunnen werken vanuit de 1000 zakelijke lounges, vergaderruimten en dagkantoren van Regus verspreid over de hele wereld, compleet met gratis internettoegang. Klanten ontvangen een lidmaatschapskaart van beide bedrijven waarmee ze van nog meer exclusieve voordelen gebruik kunnen maken. Sixt en Regus gaan daarnaast samenwerken aan diverse promoties, zoals nieuwsbrieven en mailings. Meer informatie over de uitzonderlijke dienstverlening van deze bedrijven vindt u op www.sixt.com en www.regus.com.

Regine Sixt zegt: "De vraag naar onbeperkte mobiliteit en flexibiliteit neemt voortdurend toe. Zakendoen is niet meer beperkt tot een paar specifieke locaties. De samenwerking met Regus stelt ons in staat onze klanten de flexibiliteit te bieden waaraan ze behoefte hebben en dit tegen een bijzonder gunstig tarief. Onze auto's brengen u waar u maar wilt, en Regus kan u voorzien van een werkplek op alle strategische locaties ter wereld. Ik ben heel enthousiast over deze samenwerking en hecht veel waarde aan deze manier van werken zonder grenzen."

Mark Dixon, algemeen directeur van Regus merkt op: "Het
samenwerkingsverband tussen Regus en Sixt biedt mensen op zakenreis ongeëvenaarde ondersteuning onderweg. Als lid van het revolutionaire Businessworld-programma van Regus genieten Sixt-klanten onmiddellijke toegang tot een mondiaal netwerk van professionele werklocaties. En Regus klanten kunnen profiteren van exclusieve aanbiedingen die het reizen per auto eenvoudiger en efficiënter maken. Dit samenwerkingsverband vormt een verdere bevestiging van de toewijding van Regus tot het bieden van kostenbesparingen en gelegenheden tot verhoging van de productiviteit van haar klanten, om zich zo goed mogelijk staande te houden in deze uitdagende economische tijden."

Over Sixt
Sixt AG is een internationale leverancier van mobiliteitsdiensten van hoge kwaliteit met hoofdkantoor in Pullach, in de nabijheid van München. Het bedrijf is opgericht in 1912 en wordt vertegenwoordigd op 3500 dienstlocaties in meer dan 90 landen in samenwerking met haar franchisehouders en partners. Sixt is de leider op de Duitse en Oostenrijkse autoverhuurmarkt en een van de grootste onafhankelijke full-service leasebedrijven. De Sixt Group genereerde in 2008 een omzet van 1,8 miljard euro en had in 2008 wereldwijd ongeveer
2.800 mensen in dienst (franchisehouders niet inbegrepen).

Over The Regus Group
Regus is wereldwijd marktleider in het aanbieden van flexibele oplossingen voor werkplekken. Regus beschikt over producten en diensten die uiteenlopen van volledig ingerichte kantoorruimtes tot professionele vergaderruimtes, business lounges en het grootste netwerk van studio's voor videoconferencing. Regus biedt een nieuwe manier van werken, of dit nu van thuis uit, onderweg of vanuit een kantoor is. Naast klanten als Google, GlaxoSmithKline, en Nokia verleent Regus diensten aan duizenden groeiende kleine en middelgrote ondernemingen, die hun kantoor- en werkplekbehoeften uitbesteden aan The Regus Group. Hierdoor kunnen zij zich concentreren op hun kernactiviteiten. Meer dan 400.000 klanten profiteren elke dag weer van de faciliteiten die Regus aanbiedt op 1.000 locaties, in 450 steden in 75 landen. Het stelt individuen en ondernemingen in staat om te werken waar, hoe, en wanneer zij dat willen.

Er zijn verschillende Regus Businessworld-lidmaatschappen verkrijgbaar om te beantwoorden aan diverse uiteenlopende zakelijke behoeften. De Blue, Gold en Platinum lidmaatschapskaarten bieden toegang tot 1.000 Regus Business Lounges en cafés verspreid over de hele wereld. Elk met een uitstekende dienstverlening in overeenstemming met het gekozen lidmaatschap.

Zie www.regus.nl voor meer informatie.

Frank Elsner / Frank Paschen van Frank Elsner Kommunikation fur Unternehmen GmbH, +49-5404-91-92-0, fax, +49-5404-91-92-29, info@elsner-kommunikation.de, voor Sixt AG; of Nathalie Renson, EMEA PR & Communication Manager van Regus, +33(0)1-78-42-39-37, nathalie.renson@regus.com






-