Werken zonder grenzen met Sixt en Regus
05/05/2009 10:08
PR Newswire
AMSTERDAM, May 5 /PRNewswire/ --
- Exclusieve samenwerking biedt besparingsmogelijkheden en een maximale
flexibiliteit
- Samenvoeging van mobiliteitsdiensten met toonaangevende internationale
aanbieder van flexibele werkplekoplossingen
Sixt AG, het grootste autoverhuurbedrijf van Duitsland en de
internationale aanbieder van uitgebreide mobiliteitsdiensten heeft haar
krachten gebundeld met Regus, wereldwijd marktleider in het aanbieden van
flexibele werkplekoplossingen. Deze samenwerking stelt klanten tijdens
zakenreizen in staat meer geld te besparen en hun productiviteit te verhogen.
De twee bedrijven hebben een exclusieve wereldwijde overeenkomst ondertekend
die hen in staat stelt mobiliteitsdiensten van hoge kwaliteit optimaal te
combineren met professionele werkplekken verspreid over meer dan 75 landen.
De samenwerking tussen Sixt en Regus garandeert kostenbesparingen en
flexibiliteit. De Regus klanten kunnen tijdens zakenreizen gebruik maken van
de veelzijdige diensten van Sixt, terwijl de klanten van Sixt tegen gunstige
tarieven onbeperkt kunnen werken vanuit de 1000 zakelijke lounges,
vergaderruimten en dagkantoren van Regus verspreid over de hele wereld,
compleet met gratis internettoegang. Klanten ontvangen een lidmaatschapskaart
van beide bedrijven waarmee ze van nog meer exclusieve voordelen gebruik
kunnen maken. Sixt en Regus gaan daarnaast samenwerken aan diverse promoties,
zoals nieuwsbrieven en mailings. Meer informatie over de uitzonderlijke
dienstverlening van deze bedrijven vindt u op www.sixt.com en www.regus.com.
Regine Sixt zegt: "De vraag naar onbeperkte mobiliteit en flexibiliteit
neemt voortdurend toe. Zakendoen is niet meer beperkt tot een paar specifieke
locaties. De samenwerking met Regus stelt ons in staat onze klanten de
flexibiliteit te bieden waaraan ze behoefte hebben en dit tegen een bijzonder
gunstig tarief. Onze auto's brengen u waar u maar wilt, en Regus kan u
voorzien van een werkplek op alle strategische locaties ter wereld. Ik ben
heel enthousiast over deze samenwerking en hecht veel waarde aan deze manier
van werken zonder grenzen."
Mark Dixon, algemeen directeur van Regus merkt op: "Het
samenwerkingsverband tussen Regus en Sixt biedt mensen op zakenreis
ongeëvenaarde ondersteuning onderweg. Als lid van het revolutionaire
Businessworld-programma van Regus genieten Sixt-klanten onmiddellijke toegang
tot een mondiaal netwerk van professionele werklocaties. En Regus klanten
kunnen profiteren van exclusieve aanbiedingen die het reizen per auto
eenvoudiger en efficiënter maken. Dit samenwerkingsverband vormt een verdere
bevestiging van de toewijding van Regus tot het bieden van kostenbesparingen
en gelegenheden tot verhoging van de productiviteit van haar klanten, om zich
zo goed mogelijk staande te houden in deze uitdagende economische tijden."
Over Sixt
Sixt AG is een internationale leverancier van mobiliteitsdiensten van
hoge kwaliteit met hoofdkantoor in Pullach, in de nabijheid van München. Het
bedrijf is opgericht in 1912 en wordt vertegenwoordigd op 3500 dienstlocaties
in meer dan 90 landen in samenwerking met haar franchisehouders en partners.
Sixt is de leider op de Duitse en Oostenrijkse autoverhuurmarkt en een van de
grootste onafhankelijke full-service leasebedrijven. De Sixt Group genereerde
in 2008 een omzet van 1,8 miljard euro en had in 2008 wereldwijd ongeveer
2.800 mensen in dienst (franchisehouders niet inbegrepen).
Over The Regus Group
Regus is wereldwijd marktleider in het aanbieden van flexibele
oplossingen voor werkplekken. Regus beschikt over producten en diensten die
uiteenlopen van volledig ingerichte kantoorruimtes tot professionele
vergaderruimtes, business lounges en het grootste netwerk van studio's voor
videoconferencing. Regus biedt een nieuwe manier van werken, of dit nu van
thuis uit, onderweg of vanuit een kantoor is. Naast klanten als Google,
GlaxoSmithKline, en Nokia verleent Regus diensten aan duizenden groeiende
kleine en middelgrote ondernemingen, die hun kantoor- en werkplekbehoeften
uitbesteden aan The Regus Group. Hierdoor kunnen zij zich concentreren op hun
kernactiviteiten. Meer dan 400.000 klanten profiteren elke dag weer van de
faciliteiten die Regus aanbiedt op 1.000 locaties, in 450 steden in 75
landen. Het stelt individuen en ondernemingen in staat om te werken waar,
hoe, en wanneer zij dat willen.
Er zijn verschillende Regus Businessworld-lidmaatschappen verkrijgbaar om
te beantwoorden aan diverse uiteenlopende zakelijke behoeften. De Blue, Gold
en Platinum lidmaatschapskaarten bieden toegang tot 1.000 Regus Business
Lounges en cafés verspreid over de hele wereld. Elk met een uitstekende
dienstverlening in overeenstemming met het gekozen lidmaatschap.
Zie www.regus.nl voor meer informatie.
Frank Elsner / Frank Paschen van Frank Elsner Kommunikation fur Unternehmen GmbH, +49-5404-91-92-0, fax, +49-5404-91-92-29, info@elsner-kommunikation.de, voor Sixt AG; of Nathalie Renson, EMEA PR & Communication Manager van Regus, +33(0)1-78-42-39-37, nathalie.renson@regus.com
-