Qurius NV
Qurius lanceert CRM Twitter account
6 mei 2009 - Het CRM-team van Qurius begeeft zich op nieuw
marketingterrein en heeft het Twitter account
www.twitter.com/QuriusCRM geopend. Twitter is een opkomend blogmedium
en de mogelijkheden zijn legio. Na aandacht voor Twitter in diverse
"oude media" is Twitter namelijk hard op weg mainstream te worden.
Voor Twitteraars die
geinteresseerd zijn in Microsoft Dynamics CRM gaat Qurius in eerste
instantie berichten produceren met interessante CRM
wetenswaardigheden. Zo worden er CRM producten en diensten, nieuws,
actualiteiten en marktontwikkelingen gedeeld. Een mogelijkheid die we
later gaan toepassen is het live commentaar geven bij een CRM
implementatie.
Over Twitter
In het kort; Twitter is een zogenaamde microblogtool die draait om de
vraag "Wat ben je aan het doen?". Het doel van Twitter is het
verzamelen van een netwerk "followers" en "following". Followers lezen
jouw berichten (tweets), van following lees jij de tweets eveneens.
Wanneer 2 mensen elkaar volgen ontstaat er mogelijkheid tot
conversatie. Sluit u zich aan bij www.twitter.com/QuriusCRM?