Qurius NV

Qurius lanceert CRM Twitter account

6 mei 2009 - Het CRM-team van Qurius begeeft zich op nieuw marketingterrein en heeft het Twitter account
www.twitter.com/QuriusCRM geopend. Twitter is een opkomend blogmedium en de mogelijkheden zijn legio. Na aandacht voor Twitter in diverse "oude media" is Twitter namelijk hard op weg mainstream te worden.

Voor Twitteraars die geinteresseerd zijn in Microsoft Dynamics CRM gaat Qurius in eerste instantie berichten produceren met interessante CRM wetenswaardigheden. Zo worden er CRM producten en diensten, nieuws, actualiteiten en marktontwikkelingen gedeeld. Een mogelijkheid die we later gaan toepassen is het live commentaar geven bij een CRM implementatie.

Over Twitter
In het kort; Twitter is een zogenaamde microblogtool die draait om de vraag "Wat ben je aan het doen?". Het doel van Twitter is het verzamelen van een netwerk "followers" en "following". Followers lezen jouw berichten (tweets), van following lees jij de tweets eveneens. Wanneer 2 mensen elkaar volgen ontstaat er mogelijkheid tot conversatie. Sluit u zich aan bij www.twitter.com/QuriusCRM?