Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Bijgesloten: BureauDR-logo.bmp

Isobar lanceert BureauDR.
Een full service propositie voor direct response advertising

Isobar Nederland (http://www.isobar.nl) lanceert vandaag een nieuwe, full service propositie op het gebied van direct response advertising. Daarmee speelt Isobar http://www.isobar.nl) in op de toenemende vraag in de markt naar direct resultaat en accountability. BureauDR (http://www.bureaudr.nl) levert alle digitale direct response diensten (http://www.bureaudr.nl/wat-doen-we): van media-inkoop en zoekmachinemarketing tot aan onderzoek, creatie, mobiele oplossingen en CRM.

Brian Hirman (http://www.linkedin.com/in/brianhirman), CEO Isobar Nederland: "Bij cliënten van Isobar merken we een sterke behoefte aan advies over de invulling van het gehele direct response kanaal (http://www.bureaudr.nl/wat-doen-we). Natuurlijk gaat het dan over creatie en media-inkoop, maar ook over advies over het wel of niet gebruiken van incentives, het verzorgen van onderzoek, het inrichten van actiepagina's en het opbouwen van klantendata.

Binnen Isobar (http://www.isobar.nl) is al deze specialistische direct response kennis in huis. Tot nu toe was deze kennis verspreid over onze verschillende bureaus. Vanaf nu hebben we één centrale plek waar alle kennis centraal geborgd wordt en alle activiteiten centraal geregisseerd worden. Zodat we bijvoorbeeld de kennis van de door campagnes gegenereerde klantendata direct weer kunnen inzetten voor nieuwe campagnes. "

BureauDR (http://www.bureaudr.nl) wordt aangevoerd door Robbie Grul (http://www.linkedin.com/in/robbiegrul), die twee jaar binnen Isobar werkzaam is als response specialist. BureauDR gaat ondermeer werken voor Tele2. Sjoerd van Nierop, E-commerce Manager Tele2 Nederland: "In een tijd waarin accountability steeds belangrijker wordt, is een betrouwbare partner op het gebied van direct response advertising (http://www.bureaudr.nl/wat-doen-we) essentieel. BureauDR beschikt over een uitgebreid pakket aan services, waarmee Tele2 haar return on investment binnen het online kanaal kan maximaliseren. Daarnaast is het prettig dat BureauDR de organisatie zo heeft ingericht dat één vast contactpersoon onze online belangen behartigt, wat in de praktijk bijzonder efficiënt werkt!"

Grul blijft ook verantwoordelijk voor de media-activiteiten van Medialand.nl (http://www.medialand.nl), het specialistische bureau op het gebied van media-inkoop.

EINDE PERSBERICHT



Ingezonden persbericht