Ingezonden persbericht


10 mei 2009

Ludieke Moederdagactie van NESCAFE Dolce Gusto

Moederdagactie'
NESCAFÉ Dolce Gusto bedacht speciaal voor Moederdag de ludieke actie: win een Koffieboy! Kinderen en echtgenoten konden moeders opgeven via www.moederdagkoffieboy.nl. De tien meest inspirerende motivaties werden beloond met een bezoek van een Koffieboy die haar een uur lang verwende met het serveren van verschillende koffievariaties en leuke verhalen.

Over NESCAFÉ Dolce Gusto
NESCAFÉ Dolce Gusto is door Nestlé in samenwerking met Krups op de markt gebracht. Met de komst van deze nieuwe generatie machine kan iedereen thuis zijn favoriete koffievariatie maken. Hot én cold! De NESCAFÉ Dolce Gusto machine is verkrijgbaar bij electronicazaken in de kleuren rood, wit en zwart, vanaf ¤ 99,- (adviesprijs). De capsules met 100% Arabica koffie zijn in de smaken Latte Macchiato, Cappuccino, Espresso, Caffè Lungo, Caffè Lungo Mild en Cappuccino Ice gewoon verkrijgbaar in de supermarkt. Verkoopadviesprijs per doosje met 16 capsules ¤ 4,69.

www.dolce-gusto.nl


Noot voor redacties