Ingezonden persbericht


Persbericht

Welles (Telegraaf Digitale Media) naar DM Interface

Aan: alle redacties

Almere, 10 mei 2009

Orlando Welles (38), Key Account Manager bij Telegraaf Digitale Media, gaat per 11 mei 2009 naar DM Interface. Bij dit CrossMedia DM bureau in Almere wordt hij Key Account Manager en verantwoordelijk voor acquisitie.

Welles heeft tijdens zijn loopbaan bij Telegraaf Digitale Media, en daarvoor bij Speurders.nl, ruime ervaring opgedaan met digitale media. Hij was verantwoordelijk voor de verkoop van de commerciële exploitatie van Speurders.nl en de digitale portfolio van de Telegraaf, als deel van het directe team waar hij ook verantwoordelijk was voor het beheren van grotere accounts.

Wiebe Barkey, samen met Johan de Nooij oprichter en eigenaar van DM Interface zegt: "We zijn blij met de komst van Orlando. Zijn resultaatgedreven houding, zijn vermogen om mee te denken met klanten en zijn kennis van effectieve marketingcommunicatie, zijn een aanwinst voor DM Interface."

DM Interface is sinds 1999 actief in Direct Marketing. Reeds op dat moment met een ­ tot op de dag van vandaag unieke ­ visie op Direct Marketing: "Iedere ontvanger zijn of haar persoonlijke boodschap, via het medium van zijn of haar keuze, op het moment dat dit het beste uitkomt".

DM Interface is er als eerste en enige in geslaagd om off- en online media aan elkaar te koppelen. Direct mail, e-mail, telefoon, persoonlijke landingspagina's, virals en SMS worden op een intelligente manier geanalyseerd, ingezet en geïntegreerd. In één campagnemodel, volledig database-driven.