Designbureau in London verzorgt nieuwe identiteit Hypsos


SOESTERBERG, 20090512 -- Hypsos, gespecialiseerd in 3D communicatie, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een internationaal creatief bedrijf met vestigingen in London, Soesterberg, Moskou, Dubai en Hong Kong.

Deze ontwikkeling hield gelijke tred met de vraag van opdrachtgevers naar helder verpakte 3D communicatie en wereldwijde dienstverlening. Daarmee ontstond de noodzaak om, naast herstructurering van de organisatie, een positionering uit te laten voeren en een nieuwe identiteit te ontwikkelen, waarin het DNA van Hypsos in één opslag wereldwijd voor iedereen herkenbaar zou zijn. Met deze opdracht is door het designbureau inmiddels een verrassend concept ontwikkeld dat nu wordt geïntroduceerd.

Hypsos is THINK - DESIGN - MAKE - het zijn de drie pijlers waarop de nieuwe manier van werken rust: het creatief vertalen van de boodschap naar 3D- of live communicatie, waarbij de uikomst value for money oplevert. Hiermee wordt uitgedragen dat een enorme kennis en ervaring is opgebouwd gedurende het bijna 100 jarig bestaan van de organisatie; van display tot experience center en van stand tot visitor attraction. Deze kennis wordt nu aangeboden in een dienstverlening die is opgesplitst in Think - Design - Make. Zodat opdrachtgevers beter ter zijde worden gestaan met het ontwikkelen van sterke concepten. Of juist met verrassende ontwerpen. Of juist met het managen en realiseren van 3D projecten.

De ontwikkeling van de merkstrategie van Hypsos en de vertaling daarvan in alle mediavormen, die over alle vestigingen wereldwijd worden uitgerold, zijn ontwikkeld door het designbureau van Hypsos in Londen.

Recente projecten van Hypsos zijn:
- tijdelijke tentoonstelling "Voetbal tijdens de Tweede Wereldoorlog" in het Verzetsmuseum Amsterdam
- shop in shops voor Clinique in de Bijenkorf van Amsterdam en Rotterdam
- de Picasso tentoonstelling in Abu Dhabi
- realisatie van de stand van O'Neill op sportbeurs ISPO in München





Ingezonden persbericht