Ingezonden persbericht


##### PERSBERICHT #####

Nieuwegein, 12 mei 2009

Aanbiedingen van gezamenlijke reisorganisaties op BoekVandaag.nl

Op www.BoekVandaag.nl staat dagelijks een nieuwe reis centraal die gedurende 24 uur tegen stunttarief wordt aangeboden. Het aanbod, variërend van een rondreis door Thailand tot een weekendarrangement Disneyland Parijs, is alleen op de betreffende dag te boeken. Alle reisorganisaties opererend op de Nederlandse markt kunnen hun last-minute reizen op BoekVandaag.nl aanbieden.

Simpel idee levert gemak voor reisaanbieders én vakantiezoekers

Met BoekVandaag.nl speelt RED Online Marketing, het bureau achter de website, in op de consumentenbehoefte naar last-minute reizen met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. RED heeft een heldere propositie voor de deelnemende reisorganisaties. De reizen worden gedurende 1 dag exclusief aangeboden op BoekVandaag.nl. Geïnteresseerden die zich inschrijven voor de e-mailnieuwsbrief krijgen dagelijks nieuwe vakantieaanbieding. Via de eenvoudig te bedienen website worden boekingen direct doorgestuurd naar de reisaanbieder. Alleen voor een verkochte reis betaalt de aanbieder een afdracht aan RED. Het initiatief is volledig performance based en er is hierdoor geen enkel risico voor deelnemende reisorganisaties.

Reisorganisaties blij met initiatief

Diverse reisorganisaties werken al mee aan BoekVandaag.nl, onder andere Corendon, Peter Langhout Reizen en GoMundo. Zij zijn enthousiast met het initiatief van marketingbureau RED Online Marketing. BoekVandaag.nl is een medium waarmee zij last minute reizen (extra) onder de aandacht kunnen brengen zonder financieel risico te lopen.

In de nabije toekomst: persoonsspecifieke reisaanbiedingen

Op dit moment krijgt iedere vakantiezoeker dezelfde reis aangeboden. Binnenkort worden op basis van klikgedrag klantprofielen opgesteld. Hierdoor zijn BoekVandaag.nl en de aan haar gelieerde reisorganisaties in staat om het aanbod persoonsspecifiek en divers te maken en daarmee de kwaliteit te verhogen.

Het unieke, zelflerende systeem achter de web 3.0 oplossing biedt daarnaast meer mogelijkheden om het aanbod uit te laten stijgen boven de massa aan dagelijkse mailaanbiedingen die de consument probeert te bereiken. Naar smaak van de ontvanger kunnen aanbiedingen exact en juist getimed en gemanaged worden.

Vanuit de performance based affiliate marketing werden door RED regelmatig op verkoop gerichte zoekmachinemarketing-activiteiten opgestart. Deze blijken zeer succesvol.