Aanstaande bruidsparen kiezen voor individualiteit

13/05/2009 10:45

Christiaan Uitgevers B.V.

Amersfoort - 12 mei 2009

Het nieuwe trouwseizoen staat voor de deur! In de maanden mei tot en met oktober geven circa 60.000 bruidsparen in Nederland elkaar het jawoord. Meer dan ooit willen bruidsparen een unieke bruiloft en 2009 is daarmee het jaar van de individualiteit!

Die individuele keuzes vertalen zich naar alle aspecten van de huwelijksdag, het meest in het oog springend zijn daarbij de locatiekeuze en de outfit van het bruidspaar. Bruid & Bruidegom Magazine onthult in de editie die vanaf 15 mei in de kiosk ligt de allernieuwste bruidsmode- en bruiloftstrends.

In een exclusieve Style Coach in het magazine worden de vier belangrijkste bruidsmodestijlen van 2009 op een rij gezet (klassiek, glamour, gedurfd en cosmopolitan) en worden tips gegeven om iedere keuze die cruciale, unieke touch te geven. In een accessoiresreportage vinden bruiden alle ideeën voor persoonlijk tintjes op de huwelijksdag. De bruidegom krijgt bovendien stylingadvies passend bij zijn eigen stijl: trendy, happy, easy going of klassiek.

Ook wat betreft de verdere invulling van de bruiloft kiezen bruidsparen voor eigen oplossingen zoals meerdere trouwjurken, een weddingweekend of de adoptie van een panda als alternatief huwelijkscadeau. Alles kan, van alles mag, niets moet.

Locatie, locatie, locatie

Bruidsparen nodigen hun gasten uit op allerlei mooie locaties. De verscheidenheid van keuzes en mogelijkheden is enorm gegroeid sinds de wetgeving over Huis der Gemeente locaties in 2007 drastisch is veranderd. Meer en meer locaties zijn ook formeel trouwlocatie geworden of voor één dag door de gemeente aan te wijzen als trouwlocatie voor een specifiek bruidspaar. Veel gemeenten hebben daarnaast tegenwoordig ook bijzonder trouwlocaties in bijvoorbeeld stadshistorische panden. In Feestelijk Vieren, een bijlage van Bruid & Bruidegom Magazine, staan meer dan 100 prachtige locaties met deze mogelijkheden gepresenteerd. Deze professionele locaties, van hotels, kastelen en landgoederen tot oranjeries en partyschepen, hebben of verzorgen als service aan de bruidsparen de goedkeuring van de gemeente om officieel trouwlocatie te zijn. Individueler kan het voor het bruidspaar en haar gasten haast niet worden.

Bruid & Bruidegom Magazine ligt vanaf 15 mei in de winkels. Het magazine heeft voor deze editie een huwelijksinformatiepakket samengesteld met drie gratis bijlagen: Feestelijk Vieren, het honeymoon magazine Travel for 2 en een magazine met de individueelste huwelijksfotokeuzes van de veertig genomineerde fotografen voor de Bruidsfoto Award 2009.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl





http://www.bruidenbruidegom.nl


Noot voor de redactie:

././././././././