Gemeente Moerdijk

OPENEENVOLGEND JAAR HOOGSTE WAARDERING KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK BALIE

Wederom zijn de bezoekers van het gemeentehuis tevreden over de dienstverlening van de gemeente Moerdijk. Zelfs zeer tevreden. Want ook in 2009 heeft Moerdijk de hoogste totaalwaardering behaald in het balieonderzoek, met een rapportcijfer van 8,2.

Dit alles blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek dat in maart is uitgevoerd door TNS NIPO in opdracht van Benchmarking Publiekszaken. Daarbij zijn landelijk bijna 14.000 bezoekers van de gemeentelijke balies ondervraagd. Het grootschalig onderzoek maakt deel uit van Benchmarking Publiekszaken, een project waarin ruim 100 gemeenten hun prestaties meten en vergelijken met als doel het verbeteren van de dienstverlening. Het gemiddelde rapportcijfer van alle deelnemers in Nederland is een 7,7. Dit cijfer is gestegen ten opzichte van vorig jaar. Toen was het gemiddelde een 7,6.