Gemeente Moerdijk
OPENEENVOLGEND JAAR HOOGSTE WAARDERING KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK
BALIE
Wederom zijn de bezoekers van het gemeentehuis tevreden over de
dienstverlening van de gemeente Moerdijk. Zelfs zeer tevreden. Want
ook in 2009 heeft Moerdijk de hoogste totaalwaardering behaald in het
balieonderzoek, met een rapportcijfer van 8,2.
Dit alles blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek dat in maart is
uitgevoerd door TNS NIPO in opdracht van Benchmarking Publiekszaken.
Daarbij zijn landelijk bijna 14.000 bezoekers van de gemeentelijke
balies ondervraagd. Het grootschalig onderzoek maakt deel uit van
Benchmarking Publiekszaken, een project waarin ruim 100 gemeenten hun
prestaties meten en vergelijken met als doel het verbeteren van de
dienstverlening. Het gemiddelde rapportcijfer van alle deelnemers in
Nederland is een 7,7. Dit cijfer is gestegen ten opzichte van vorig
jaar. Toen was het gemiddelde een 7,6.