* Persberichten
Capellenaren ruim tevreden over Sociale Zaken
Capellenaren die klant zijn van Sociale Zaken geven gemiddeld een
rapportcijfer van 7,5 voor de dienstverlening. Dat blijkt uit een onderzoek
dat de afdeling begin dit jaar liet uitvoeren naar de klanttevredenheid.
Capellenaren die klant zijn van Sociale Zaken geven gemiddeld een
rapportcijfer van 7,5 voor de dienstverlening. Dat blijkt uit een
onderzoek dat de afdeling begin dit jaar liet uitvoeren naar de
klanttevredenheid. In totaal deden 182 Capellenaren aan het onderzoek
mee.
De gemeente scoort hiermee boven het landelijke gemiddelde
rapportcijfer dat rond de 7 ligt; het college is hiermee zeer
tevreden. In het collegewerkplan 2006-2010 is de doelstelling
opgenomen dat de dienstverlening van Sociale Zaken minimaal een 7 moet
zijn. Met een algemene waardering van een 7,5 voldoet de gemeente hier
ruimschoots aan. Het college heeft ingestemd met het voorstel om in
januari 2011 opnieuw een klanttevredenheidsonderzoek te laten
uitvoeren.
Gemeente Capelle a/d IJssel