Gemeente Capelle a/d IJssel


* Persberichten

Capellenaren ruim tevreden over Sociale Zaken

Capellenaren die klant zijn van Sociale Zaken geven gemiddeld een rapportcijfer van 7,5 voor de dienstverlening. Dat blijkt uit een onderzoek dat de afdeling begin dit jaar liet uitvoeren naar de klanttevredenheid.

Capellenaren die klant zijn van Sociale Zaken geven gemiddeld een rapportcijfer van 7,5 voor de dienstverlening. Dat blijkt uit een onderzoek dat de afdeling begin dit jaar liet uitvoeren naar de klanttevredenheid. In totaal deden 182 Capellenaren aan het onderzoek mee.

De gemeente scoort hiermee boven het landelijke gemiddelde rapportcijfer dat rond de 7 ligt; het college is hiermee zeer tevreden. In het collegewerkplan 2006-2010 is de doelstelling opgenomen dat de dienstverlening van Sociale Zaken minimaal een 7 moet zijn. Met een algemene waardering van een 7,5 voldoet de gemeente hier ruimschoots aan. Het college heeft ingestemd met het voorstel om in januari 2011 opnieuw een klanttevredenheidsonderzoek te laten uitvoeren.