De evolutie van de crisis in de media tussen de eerste september 2008 en 28 februari 2009, voorgesteld in de Club van Lotharingen

20/05/2009 09:03

AUXIPRESS

Op woensdag 18 mei heeft AuxiPress aan een sterk geïnteresseerd publiek de resultaten van haar studie naar de impact van de crisis in de Belgische media voorgesteld.

Voor een aandachtig publiek heeft AuxiPress, leader inzake opvolging en analyse van de media in België, de resultaten getoond van een studie die, gebaseerd op een wetenschappelijk gefundeerde methode, de evolutie van de zichtbaarheid van de crisis doorheen de Belgische media weergeeft alsook de visie van deze crisis vanuit het standpunt van de Financial Times. De vergelijking van de impact hiervan op Belgisch niveau met de ruimere en meer international georienteerde visie van de Financial Times, heeft het mogelijk gemaakt tot zeer pertinente conclusies te komen die een ander, meer diepgaand beeld geven over de 6 eerste maanden van de crisis, sinds het failliet van Lehman Brothers.

Voor meer info: Thibaut De Norre 0474/95.30.15.

Voor eventuele hyperlinks en bijlagen: Zie het origineel