Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Philipse Business School lost alle opleidingsperikelen op in hele sector

Maandag 25 mei 2009

17 juni rond 16.00 uur tijdens het HR-seminar voor alle leden WGCC

De analyse van jarenlange ervaring met het structureel erkend opleiden van medewerkers contactcenters en van meer dan 10.000 tevredenheidsmetingen van studenten en management heeft een totaal nieuw opleidingsconcept voor contactcenter medewerkers opgeleverd. 'No risk, no loss, but gain' voor alle partijen is hierbij leidraad. Met dankbaarheid denken wij aan alle facilitairen die zowel 'Ja' als 'Nee' tegen ons zeiden en hun problematiek met ons deelden.

.. UPC won de hoofdprijs met het Custom Made Career-programma de HRM Nationale Contact Center Award 2009. Met trots willen wij de totaal vernieuwde aanpak graag aan u presenteren in de case met UPC.

Het innovatieve- unieke- totaal modulaire opleidingsprogramma komt tegemoet aan alle eisen die zowel de werkgever als de werknemer in de sector kunnen stellen:

Transparant, alles in één hand:

* Schaalbaar, Flexibel, integratie maatwerk
* Volledig modulair, Volledig 'blended learning'
* Doelgroep'proof', In- en uitstroom'proof'

Alle nieuwe opleidingsprogramma's voldoen aan de landelijke, door het ministerie OC&W, gestelde eisen op MBO niveau. De minister van Onderwijs staat de mogelijkheid toe dat een deel van elke opleiding eventueel door uw eigen trainers wordt ingevuld. Uw eigen programma en maatwerk kan dus 'full proof ' geïntegreerd worden. No risk? In- en uitstroom 'proof' lost elk probleem voor elk facilitair contactcenter op. In relatie tot deze aanpak raden wij u aan van de eenvoudige doch aantrekkelijke WVA-aftrek gebruik te maken en eventueel van ESF.

U mag best nieuwsgierig worden. U bent gewend dat Philipse doet wat ze zegt en zegt wat ze doet, dus kom 17 juni naar Amsterdam en overtuig uzelf!