Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Cirrus introduceert FlexGarant

Maandag 25 mei 2009

De performance van een call center wordt in belangrijke mate bepaald door haar flexibiliteit. Heeft u op het juiste moment de juiste resources beschikbaar om optimaal in te spelen op de wensen en behoeften van uw klanten? Hoewel ook de arbeidsmarkt flexibiliseert is de personele bezetting doorgaans niet flexibel genoeg voor een optimale balans tussen effectiviteit en efficiency.

Het Cirrus FlexGarant poolconcept helpt om dit optimum wél te realiseren! Deze formule biedt een maatgesneden oplossing voor de optimale inzet van call center professionals. U kunt putten uit een pool van goed opgeleide en ervaren medewerkers, die bij Cirrus in dienst zijn.

Deze unieke detacheringsformule is gebaseerd op bewezen successen met flexpoolconstructies in diverse call centers, klein of groot en in meerdere branches en sectoren. Op basis van heldere resultaatsafspraken met ons poolmanagement garanderen wij een kwalitatief hoogwaardige bezetting van het call center .

U hoeft bij Cirrus vervolgens slechts per periode aan te geven hoeveel arbeidsuren u in een bepaalde periode wenst af te nemen en Cirrus gaat voor u aan de slag!

Door op deze wijze uw medewerkers flexibel te kunnen plannen realiseert u naast een prima basis voor uw callcenter een forse besparing op instroom - en opleidingskosten. Daarnaast kunt u rekenen op meegeleverd, gekwalificeerd management, wat de medewerkers aanstuurt. Cirrus rekent u het voordeel graag voor!