Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Cirrus ontwikkelt besparingssimulator

Maandag 25 mei 2009

Een te hoog verloop en te weinig flexibiliteit in het personeelsbestand?

Problemen die veel contact centers kennen. Cirrus ontwikkelde een tool die binnen 5 minuten berekent hoeveel u kunt besparen op uw wervings- en opleidingskosten door middel van het terugdringen van uw verloop en het meer flexibel organiseren van uw personeelsinzet.

De simulatietool zal een advies geven hoe u uw personeelsinzet flexibeler kunt inregelen. Door flexibeler met uw personeelsbestand om te gaan zult u tevens op inzet en opleidingskosten kunnen besparen. Daarnaast worden uw huidige wervings- en opleidingskosten als gevolg van verloop vergeleken met de verloopkosten van een aantal projecten waar Cirrus medewerkers uitzendt of detacheert. Cirrus kan hierbij uw verloop met een percentage tot 20% per jaar terugbrengen. Vergelijken met, en leren van best practices levert Cirrus al een aantal jaren veel kennis en hele goede resultaten op.

In combinatie met een vrijblijvend, kosteloos flexibiliseringonderzoek kan Cirrus voor elk contact center, geheel vrijblijvend het voordeel berekenen als u een lager verloop zou hebben in combinatie met een flexibiliteitgarantie. Wij vertellen u er graag meer over!