Ingezonden persbericht


Artsen Zonder Grenzen kiest E-mark voor online communicatie

Haarlem, maandag 25 mei 2009 - Om huidige en potentiële donateurs beter van dienst te kunnen zijn, heeft Artsen zonder Grenzen haar online communicatie bij E-mark neergelegd. Het in e-mailmarketing gespecialiseerde E-mark liet hierbij twee andere bureaus achter zich. De non-profit organisatie kiest ervoor haar online marketingactiviteiten vaker en gerichter in te zetten, waarbij zij meer inzicht krijgt in de statistieken en optimaal gebruik kan maken van de nieuwsbrief. E-mark gaat het profiel van de donateur opbouwen, zodat deze nog beter van juiste en gewenste informatie kan worden voorzien.

Directe vertaling naar oplossing

"E-mark wist de wensen van Artsen zonder Grenzen direct te vertalen naar een goed voorstel. Door de prettige benadering, heldere presentaties, flexibiliteit en klantvriendelijkheid zijn we enthousiast geworden voor een verdere samenwerking", aldus Fieke den Boer, webmanager Artsen zonder Grenzen.

Medische noodhulp

Artsen zonder Grenzen biedt medische noodhulp aan slachtoffers van rampen, oorlogen en epidemieën. De organisatie geeft haar hulp daar waar die het hardst nodig is. Van medische basiszorg tot noodchirurgie, van het geven van vaccinaties tot psychosociale hulp, van het uitdelen van hulpgoederen tot het installeren van water- en hygiënische voorzieningen.

De teams van Artsen zonder Grenzen werken in ziekenhuizen, klinieken, gezondheidsposten, mobiele hulpposten en speciale behandelcentra.

Over E-mark

E-mark is onderdeel van E-mark Group. E-mark Group is gespecialiseerd in e-mail, sms en online marketing. De organisatie behoort tot de snelst groeiende e-marketing bedrijven in Nederland en was dit jaar wederom genomineerd voor de Technology Fast Fifty Award van Deloitte. Een prijs voor het snelstgroeiende internettechnologie bedrijf van Nederland. Sinds de oprichting van E-Mark Group 8 jaar geleden, is het bedrijf gegroeid naar 25 fulltime medewerkers in 2009.



Ingezonden persbericht