Ingezonden persbericht


Marktaandeel programma Jules van Hest verdubbeld
TMF HitRadio scoort met nieuw gepresenteerd programma

Naarden, 25 mei 2009 I Het gaat goed met TMF HitRadio! Het jongste station van Nederland ziet zijn marktaandeel onder de doelgroep 10 - 25 jaar in het tijdvak maandag tot en met vrijdag 15.00-18.00 uur meer dan verdubbelen van 0,9% naar 2,0%. Dit blijkt uit de luistercijfers die vanmorgen bekend zijn gemaakt door RAB/Intomart GfK CLO.

Op 2 maart introduceerde TMF HitRadio het eerste gepresenteerde programma met Jules van Hest. Dagelijks van 15.00 uur tot 18.00 uur presenteert Jules een zeer interactieve show met vaste programma items als de 'Top 5@5', 'Hot or Not' en het laatste popnieuws. Het tijdstip van de show sluit perfect aan op het ideale luistermoment van jongeren die net van school, hun college of werk thuiskomen.

Ab Trik, CEO TMF HitRadio: "TMF HitRadio heeft een ontzettend mooie score neergezet en mede dankzij de vernieuwde programmering weten steeds meer luisteraars het station te vinden. TMF HitRadio heeft volwassen ambities en deze cijfers tonen aan dat we op de goede weg zitten."

TMF HitRadio
TMF HitRadio is het jongste station van Nederland. Een non-stop hitsmachine met uitsluitende de allerhotste hits van nu. Van dance tot pop en van rock tot urban. TMF HitRadio draait wat jong Nederland wil horen. TMF HitRadio is in heel Nederland via alle kabelnetten op de lokale kabelfrequentie en ook via mobiele telefoon te beluisteren. Verder is het station via TMFHitRadio.nl overal ter wereld te horen.