Gemeente Heeze-Leende


Uitslag klanttevredenheidsonderzoeken door Benchmarking Publiekszaken

Medio maart en april 2009 hebben in de gemeente Heeze-Leende klanttevredenheidsonderzoeken over telefonische dienstverlening en balie plaatsgevonden. Deze onderzoeken werden uitgevoerd door Benchmarking Publiekszaken (zie
ook www.benchmarking-publiekszaken.nl).

Doel van de onderzoeken is om de dienstverlening aan de publieksbalies en via de telefoon en internet te verbeteren. Inmiddels zijn de resultaten bekend: op het gebied van de telefonische dienstverlening scoort de gemeente een 7,2 en dienstverlening aan de balies krijgt een 7,8.

Op basis van deze resultaten blijven we werken aan verbeteringen; wij houden u op de hoogte.

We willen iedereen die heeft meegewerkt aan deze klanttevredenheidsonderzoeken hartelijk bedanken voor hun medewerking.

Hieronder kunt u de twee bestanden bekijken, waarin de landelijke en gespecificeerde resultaten van onze gemeente worden weergegeven.


* __www.benchmarking-publiekszaken.nl_index 2.pdf (53.56 KB)
* __www.benchmarking-publiekszaken.nl_index.php_module=11&vg.pdf (53.71 KB)