blowUP media Benelux presents Matthew Williamson's H&M collection in XXL

26/05/2009 14:21

blowUP media Belgium NV

Eerste giant poster in Antwerpen op één van de populairste en meest prominente locaties in België

blowUP media Benelux, een dochtermaatschappij van de Ströer Groep, brengt op de bekende Belgische winkelboulevard De Keyserlei in Antwerpen, een reusachtige poster aan voor de nieuwe H&M-zomercollectie van modeontwerper Matthew Williamson. De poster meet 10 bij 15 meter en is zichtbaar van op een afstand van ruim 200 meter. Hij toont de voorbijgangers een beeldschone brunette die in een kort, luchtig jurkje over een wit zandstrand loopt.

De poster van H&M in XXL-formaat is nog tot einde mei te bewonderen. Zolang heeft het publiek ook de tijd om de collectie (in beperkte oplage!) van de Britse ontwerper te bekijken en alvast in de juiste stemming te komen voor de nieuwe zomermode.

"In heel Antwerpen is er geen betere en drukker bezochte locatie te vinden voor een campagne als deze. Met zijn cafeetjes, restaurants, handelszaken en kantoren is De Keyserlei/Meir die op het historische centraal station uitkomt, één van de levendigste en hipste locaties in België", aldus Heinz Leuters, Managing Partner van blowUP media GmbH.

In september vorig jaar verwierf blowUP 75% van de aandelen van het Belgische Triton/Marcomm. Sindsdien plaatst blowUP media Benelux reuzenposters in Antwerpen, Brussel en Knokke.

Voor eventuele hyperlinks en bijlagen: Zie het origineel