Ingezonden persbericht


Persbericht
Amsterdam, 28 mei 2009

Schoolcampus V&D speelt in op digi-scholier

De grootste aanbieder van schoolartikelen speelt in op de online scholier. Met een speciale online virtuele wereld toont de website schoolcampus.nl dit jaar de nieuwste schoolgadgets online. Daar- naast loont het om deze site in de gaten te houden, want elke week zijn hier de nieuwste aanbiedingen te vinden en kun je met een virtuele game vele prijzen winnen. Niet alleen de communicatie speelt in op de digi-scholier, maar ook het assortiment is up-to-date en online te bestellen. Zo vind je dit jaar de grappigste usb-sticks en kun je via de Poken je vrienden aan je netwerken als Hyves en MSN toevoegen. Vanaf zaterdag 30 mei tot en met 6 september kunnen de scholieren van Nederland terecht op de Schoolcampus van V&D in alle winkels en online.

Kleurloos of bepaal het zelf?

Het thema rondom de Schoolcampus is een speciaal geïllustreerde zwart- wit wereld met grappige cartoons van tekenaar Tiquestar. In deze zwart-wit wereld worden de schoolartikelen gepresenteerd. Kleurloos? Juist niet, want de kleur, dat bepaal jij zelf. Vandaar dat de Schoolcampus maar liefst 41 verschillende thema's heeft, van sporty O'Neill tot romantisch van Pip Studio. Je kunt het zo bont maken als je zelf wilt! En wordt digitaal de toekomst? Nee, niet alles. Het meest populaire item is na 50 jaar nog steeds niet in digitale versie populair. De papieren agenda blijft je personal ID, dus dit jaar is er zelfs een keuze uit 161 verschillende thema's! Joint promoties & acties

De leuke acties en promoties geven het shoppen op de Schoolcampus extra fun. Met de `Colour your bag' actie die V&D samen met Eastpak heeft georganiseerd maakt de meest creatieve scholier kans op een eigen ontworpen Eastpak. Scholieren die een tv carrière als ambitie hebben, kunnen bij aankoop van een Veronica agenda kans maken op een workshop TV maken met Johnny de Mol en Suzanne de Jong. Ook voor gamers zijn er leuke prijzen te winnen, bij aankoop van een SLAM!FM agenda maakt men kans op een PSP met 2 EA games. De meest exclusieve prijs die te winnen valt, is de Blond Vespa. Een Vespa scooter die speciaal door de dames van Blond wordt beschilderd, een uniek exemplaar dus.

Over V&D
V&D is onderdeel van de retailgroep Maxeda. Met 62 vestigingen en ruim 11.000 medewerkers is V&D de grootste warenhuisorganisatie in Nederland. V&D ontvangt per week gemiddeld 1.8 miljoen bezoekers. Via www.vd.nl zijn producten online te bestellen. La Place is de horeca-food groep van V&D Warenhuizen.
Noot voor redacties
Meer informatie,