Ingezonden persbericht


Persbericht

Hilversum, 9 juni 2009

BOVAG strategisch partner mobiliteitsplatform Eileen

Brancheorganisatie BOVAG is als nieuwe strategische partner toegetreden tot het mobiliteitsplatform Eileen van YPCA (Your Personal Call Assistant). Beide partijen ondertekenden hiervoor vorige week een overeenkomst.

Het partnership is een verdere uitbreiding van de gezamenlijke activiteiten die Eileen en BOVAG al ondernemen. Zo ondersteunt Eileen al enkele jaren de BOVAG-serviceteams die tijdens Leontien's Ladies Ride langs het parcours staan om pechhulp te verlenen. Wie onderweg bijvoorbeeld een lekke band of een kapotte versnelling heeft, belt een speciaal telefoonnummer van Eileen. Eileen schakelt vervolgens de dichtstbijzijnde BOVAG-monteur in om de reparatie ter plaatse uit te voeren.

Door middel van deze overeenkomst willen beide partijen hun mobiliteitspropositie uitbreiden. BOVAG zal onder meer actief participeren in Het Nationale Automobilisten Onderzoek en kan zich als partner van Eileen profileren via de mobiliteitsportal www.eileen.nl en Eileen Magazine. Andere strategische partners achter Eileen zijn onder meer Rabobank, Athlon Car Lease, Delta Lloyd, Profile Tyrecenter, Autotaalglas en NS Hispeed.

"Voor ons is het een absolute mijlpaal dat wij nu ook dè brancheorganisatie in mobiliteitsland achter ons Eileen concept hebben staan. We kijken dan ook uit naar deze verdere samenwerking", aldus Lars Schotanus directeur van YPCA.

Ook Dylan Weggeman, hoofd marketing en communicatie van BOVAG, is verheugd over de samenwerking. "Met de 11.000 aangesloten bedrijven zorgt BOVAG er dagelijks voor dat Nederland mobiel blijft. Niet alleen door het verkopen en onderhouden van voertuigen, maar ook door ons in te zetten voor betaalbare en optimale mobiliteit, verkeersveiligheid en een goede infrastructuur. Een platform als Eileen sluit daar uitstekend bij aan. Mobiliteit moet leuk zijn en een persoonlijke assistente voor onderweg helpt daar natuurlijk bij".

YPCA (Your Personal Call Assistant) is een snel groeiend en innovatief bedrijf op het gebied van telefonische dienstverlening. YPCA biedt een uitgebreid pakket diensten specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller, waaronder 'Eileen' de persoonlijke assistente voor onderweg.


---

Noot voor de redactie (