Ingezonden persbericht

Workshop: Door de crisis de klant centraal

Almere, 12 juni 2009

Wat moet je doen om in deze financiële crisis de klant weer centraal te stellen? Hoe kun je
je als dienstverlener juist in deze tijden onderscheiden?

DM Interface laat tijdens de workshop 'Door de crisis de klant centraal' op
2 juli 2009 te Bunnik professionals aan het woord die met duidelijke marketingcommunicatie-
strategieën de klant in het midden stellen. Het programma ziet er als volgt uit:
15.00 uur: Welkom door Pieter Stroop, directeur Business Development DM Interface

15.15 uur: Ronald Pont, voormalig directeur Marketing Communicatie Fortis
'Communiceren als je niets te melden hebt'

15.45 uur: Werner Kleiss, Commercieel directeur Vacanceselect.nl
'Het moeras van subjectiviteit'

16.15 uur: William Burghout, manager Internet & Nieuwe Media Centraal Beheer Achmea

16.45 uur: Wiebe Barkey, CEO DM Interface:
'CrossMedia DM, customer journeys en hogere Return on Investments'
17.30 - 18.30 uur: borrel
Meer informatie over deze unieke workshop vindt u op www.dm-interface.nl.
Inschrijven kunt u zich hier ook.

Noot voor redacties:


Ingezonden persbericht