Autonomy Interwoven begrijpt multichannel klantinteractie


Unieke combinatie van web content management, callcenter en geavanceerde analytische software verbetert klantervaring

NIEUWEGEIN, 20090702 -- Autonomy, leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen, introduceert Autonomy Interwoven Multichannel Optimization. Deze oplossing combineert web content management, callcenter-faciliteiten en geavanceerde analysemogelijkheden om de interactie van bedrijven met hun klanten te begrijpen en te optimaliseren. De nieuwe module maakt deel uit van Autonomy's Meaning Based Marketing suite. De oplossing stelt bedrijven in staat om op geautomatiseerde wijze de diverse contacten met klanten via verschillende kanalen zoals social media, internetsites, het callcenter en e-mail te monitoren, te analyseren en daarop adequaat te reageren.

De grootste uitdaging voor bedrijven die een multichannel strategie volgen is om het web content managementsysteem te koppelen aan hun callcenter. Tot op dit moment worden het gedrag van klanten op internet en telefoongesprekken met klanten wel bijgehouden, maar is er geen begrip over hoe de klantinteractie via het ene kanaal zich verhoudt tot interactie via het andere kanaal.

Autonomy's krachtige optimaliseringoplossingen kunnen worden toegepast op alle vormen van informatie die met klantinteractie te maken hebben - zowel intern als extern - om zo te garanderen dat een bedrijf altijd de best mogelijke klantervaring biedt. Zo kunnen Callcenter Agents bijvoorbeeld een probleem met de klanttevredenheid ontdekken. Zij kunnen testen wat de meest effectieve manier van beantwoorden is om het probleem op te lossen. Gewapend met dit inzicht kunnen marketeers direct een actie starten op social media sites en in winkels om dit probleem proactief te benaderen.

"Softwarebedrijven in de grootzakelijke markt hebben al jaren een zeer gedetailleerde inzicht beloofd in wat de klant bekijkt, koopt en bezighoudt", zegt Victor Cohen, General Manager Noord-Europa van Autonomy. "Echter, waar het bij deze bedrijven aan ontbreekt is de mogelijkheid om deze informatie uit de verschillende systemen aan elkaar te koppelen tot één platform. Ook de mogelijkheid om de context van de informatie te begrijpen, te analyseren, te testen en de inzichten direct in de praktijk te brengen ontbreekt vaak. Autonomy brengt deze mogelijkheden samen en levert zo een nieuwe benadering voor CMOs en managers van eCommerce afdelingen."

De Autonomy Interwoven Multichannel Optimization oplossing is per direct beschikbaar. Voor meer informatie, bezoek Autonomy Interwoven.

Over Autonomy
Autonomy Corporation plc (LSE: AU. of AU.L) is leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen en aanhanger van de Meaning Based Computing benadering. De technologie van Autonomy kan iedere vorm van digitale elektronische data conceptueel en contextueel begrijpen, waaronder tekst, e-mail, web pagina's en beeld- en geluidsmateriaal. Autonomy's technologie vormt de motor van bedrijfskritische applicaties die afhankelijk zijn van ongestructureerde informatie. Autonomy biedt oplossingen voor pan-enterprise search, information governance, end-to-end eDiscovery, records management, archiving, web content management, rich media management en beeld- en geluidsanalyse.

Het klantenbestand van Autonomy bestaat uit meer dan 20.000 internationale ondernemingen, zoals Shell, Philips, Océ, DSM, Fortis, BAE Systems, Ford, Ericsson, Sun Microsystems en verschillende overheidsinstanties.

Autonomy heeft meer dan 400 OEM partners en resellers, waaronder BEA, Business Objects, Citrix, EDS, HP, IBM Global Services, Novell, Oracle, Stellent, Sybase, Symantec, TIBCO en Vignette. De onderneming heeft kantoren wereldwijd. Voor meer informatie: www.autonomy.com.

Autonomy and the Autonomy logo are registered trademarks or trademarks of Autonomy Corporation plc. All other trademarks are the property of their respective owners.





Ingezonden persbericht