Ingezonden persbericht

PERSBERICHT
Amsterdam, 6 juli 2009

Nieuwe benoeming bij Design Bridge

Vanwege verdere groei versterkt Design Bridge, international branding agency, haar team met de volgende benoeming:

James Whittaker --- Head of 3D Design (lid van het management team)
James Whittaker heeft zich de afgelopen 17 jaar gespecialiseerd in het creeren van 3D merk-ervaringen voor internationale merken. Voor zijn werk kreeg hij verschillende internationale design onderscheidingen zoals de Red Dot award en de IF design award. De uit Engeland afkomstige James was de afgelopen acht jaar werkzaam in Duitsland als creative director bij Frogdesign Europe. Hij werkte voor klanten als Disney, Samsung, Motorola, Vodafone, Marlboro, Bayer-Schering en Unilever. Daarvoor werkte hij als senior creative bij PSD Fitch in Londen en bij diverse bedrijven aan zowel bureau- als klantzijde. De komst van James is een direct gevolg van de succesvolle geintegreerde 2D en 3D design benadering van Design Bridge. James wordt eindverantwoordelijk voor de verdere groei van het 3D team. Hij gaat werken voor klanten zoals Unilever, Heinz, FrieslandCampina en Sara Lee.

Design Bridge is een internationaal branding agency gespecialiseerd in het ontwikkelen, herpositioneren en creëren van consumenten- en corporate merken. Opgericht in 1986, met vestigingen in Amsterdam, Londen en Singapore, heeft Design Bridge de afgelopen jaren voor een breed scala aan klanten haar expertise ingezet op het vlak van innovatie, merkstrategie, merkidentiteiten en verpakkingen. Design Bridge opereert vanuit haar kantoor in Nederland in ruim 40 landen met meer dan 50 werknemers waarvan 14 verschillende nationaliteiten. Opdrachtgevers zijn o.a. FrieslandCampina, dance4life, Unilever, Sara Lee, TNT, Heinz en Heineken Int. Design Bridge heeft voor haar werk een groot aantal effectiviteit- en creativiteit awards gewonnen.