Ingezonden persbericht


Oxxio benoemt Gerda Verkerk tot directeur Customer Services Verkerk treedt toe tot managementteam

Hilversum, 6 juli 2009 â¤* Oxxio, de vierde energieleverancier van Nederland, heeft Gerda Verkerk (45) benoemd tot directeur Customer Services. Verkerk treedt ook toe tot het managementteam van het in Hilversum gevestigde energiebedrijf. In haar functie is zij onder andere verantwoordelijk voor het definiëren en implementeren van een nieuwe klantcontactstrategie en een nieuw serviceconcept. Ook het verder verhogen van het serviceniveau en de klanttevredenheid behoren tot de activiteiten van Verkerk.

Gerda Verkerk heeft brede kennis en ervaring op het gebied van het managen van contactcenters. Zij heeft de afgelopen vier jaar bij de Vereniging Eigen Huis gewerkt als manager Informatie en Adviescentrum. Daaraan voorafgaand bekleedde zij diverse functies in de branche voor contactcenters, onder andere bij KPN en SNT. Bij KPN is Verkerk haar carrière in 1984 ook begonnen.

###

Over Oxxio

Door klanten voordeel te bieden en ze te helpen met het besparen van energie, is Oxxio sinds de oprichting in 2000 uitgegroeid tot de vierde energieleverancier van Nederland. De leverancier van groene stroom en gas richt zich op zowel de consumentenmarkt als het mkb en de grootzakelijke markt. De groei van het bedrijf heeft ertoe geleid dat de energieleverancier in 2010 ook zelf energie gaat produceren.

Oxxio is sinds 2005 onderdeel van Centrica plc, dat dochterbedrijven heeft als British Gas en Centrica Energy. Centrica heeft circa zestien miljoen huishoudens als klant en telt ruim dertigduizend medewerkers.

Meer informatie over Oxxio is te vinden op www.oxxio.nl.



Ingezonden persbericht