"Masterclass binnen luttele momenten uitverkocht"

Na de stormloop op de masterclass 'Online PR en reputatiemanagement' van 7 juli die Bex*online strategie gaf voor de Utrechtse Communicatie Kring ontvingen we zojuist het bericht dat de tweede bijeenkomst ook alweer vol zit. De enorme interesse voor het onderwerp geeft aan hoe actueel het thema online PR daadwerkelijk is.

Waar gaat de masterclass over?

Het nieuws van de dag wordt tegenwoordig niet meer alleen door traditionele media bepaald. De online media krijgen steeds meer invloed. Ook op je eigen bedrijfspositionering. Gebruik je deze nieuwe doelgroep bij het positioneren van je PR-boodschap? Weet je wel wat er over je merk, bedrijf of dienst "geblogd" of "getwitterd" wordt? En wat voor gevolgen dat heeft voor je online positionering?

In deze masterclass krijgen we inzicht in hoe we 'PR 2.0' kunnen inzetten. Trends en ontwikkelingen passeren de revue, onderbouwd met voorbeelden uit de praktijk. Ruud Kessels en Linda Hofman gaan tijdens deze sessie de dialoog met ons aan over dit onderwerp. De masterclass biedt concrete handvatten om nog succesvoller PR te kunnen bedrijven in de 21e eeuw.