Bel-ADA®, de virtuele secretaresse, breidt diensten uit


Naast individuele ook multi-user abonnementen

AMERSFOORT, 20090707 -- Vanaf juli 2009 biedt Bel ADA® multi-user abonnementen zodat ook grotere bedrijven gemakkelijk gebruik kunnen maken van deze virtuele secretaresse. Bel ADA® helpt efficiënter en effectiever te werken. De tijdwinst, kostenbesparing en vooral het adequaat afhandelen van gemaakte afspraken kunnen voor bedrijven van levensbelang zijn in deze crisisperiode.

Uit onderzoek blijkt dat verkopers opzien tegen het maken van bezoekverslagen en er te lang mee wachten. Afspraken met klanten kunnen hierdoor vergeten worden en de omzet gemist. Het kan en moet makkelijker, vind Gerhard Radstake van Bel ADA®: "Het is toch gek dat bedrijven dure verkopers administratief werk laten doen op kantoor en secretaresses naar huis sturen om de kosten te drukken? Verkopers horen bij de klant te zitten!" Abonnees van Bel ADA® spreken direct na het bezoek aan klant of prospect telefonisch het bezoekverslag in en 4 uur later staat het uitgewerkte verslag klaar in het online kantoor. Voor ZZP'ers was dit al een handig hulpmiddel, en dat is dus nu ook beschikbaar voor grotere bedrijven.