Nieuwe InterAction®-software van LexisNexis® ontdekt 'verborgen' relaties die de winst aandrijven

InterAction® IQ lokaliseert uiterst precies relevante, maar onvoldoende benutte contactinfo en integreert die automatisch in een workflow van klantrelatiebeheer bij de gebruiker voor betere ontwikkeling van nieuwe zaken

LONDEN--(BUSINESS WIRE)-- 20090707 --

LexisNexis (www.lexisnexis.com), de toonaangevende multinational van informatiegebaseerde workflowoplossingen, heeft vandaag de wereldwijde introductie van InterAction® IQ bekendgemaakt. Dit nieuwe programma exploiteert meerdere raakpunten voor communicatie in een advocatenkantoor of bedrijf om nieuwe en onvoldoende benutte professionele relaties op te sporen. Door een set met contactinfo te leveren die duidelijker, vollediger en beter opvolgbaar is, verbetert de technologie de activiteiten voor ontwikkeling van nieuwe klanten en cliënten.

In bedrijven die de InterAction-CRM-software (klantrelatiebeheer) reeds hebben ingezet, zal de nieuwe InterAction IQ-technologie relatiepatronen analyseren op basis van de frequentie en timing van het contact over meerdere communicatieplatforms, zoals uitnodigingen voor meetings, de regels 'aan' en 'van' in e-mails, kalenderaantekeningen, telefoongesprekken en geplande evenementen. Het systeem wordt probleemloos afgesteld op de workflow van de gebruiker door toevoeging van nieuw opgespoorde contactinfo — zonder het handmatig invoeren van gegevens — aan de InterAction-database. InterAction IQ geeft daarnaast een score voor de kracht van een relatie aan bestaande en pas ontdekte relaties. De score voor de kracht van elke contactpersoon is zichtbaar voor alle gebruikers van InterAction in het bedrijf.

“De sector van professionele diensten staat wereldwijd op een kritiek kruispunt. Nooit eerder was strategisch begrip van de ontwikkeling van zaken zo belangrijk”, aldus Bill Wilshire, vicepresident en algemeen directeur CRM/Analytics Solutions bij LexisNexis. “Met InterAction IQ kan het management van een kantoor belangrijke relaties precies aanduiden en kan het betere tactische en strategische beslissingen nemen over het beheer van deze relaties.”

“Het verschil tussen winst en verlies kan afhangen van de wijze waarop bedrijven belangrijke relaties die kritiek zijn voor de ontwikkeling van nieuwe zaken, opsporen, opvolgen en beheren”, zei Darryl Cross, vicepresident Client Profitability bij LexisNexis. “In een jaar waarin minieme verschuivingen in het resultaat het verschil uitmaken tussen groei en afdankingen, kunnen bedrijven het zich niet veroorloven om mogelijke zaken onaangeroerd te laten. Bedrijven hebben nood aan een oplossing die precies vaststelt wie, hoe, wanneer en op welk niveau relaties worden gecreëerd voordat de concurrentie met dit voordeel wegloopt.”

LexisNexis

LexisNexis® (www.lexisnexis.com) is een toonaangevende multinational van informatiegebaseerde workflowoplossingen specifiek bedoeld voor professionals in de juridische, risicobeheer-, zakelijke, overheids-, justitiële, boekhoudkundige en academische wereld. LexisNexis zette oorspronkelijk de toon op het gebied van online-informatie met de diensten Lexis® en Nexis®. LexisNexis is lid van Reed Elsevier (NYSE: ENL)(NYSE: RUK) (www.reedelsevier.com), heeft klanten in meer dan 100 landen en werkt met 18.000 werknemers wereldwijd.

LexisNexis InterAction

Sinds 1993 is de software InterAction een van de beste oplossingen voor juridische en professionele diensten om contactinfo over het hele bedrijf op te slaan in één allesomvattende database die probleemloos kan worden geïntegreerd met uiteenlopende softwareprogramma's, Microsoft® Outlook® in het bijzonder. Specifiek in de VS is InterAction de voorkeurssoftware van 80 procent van de advocatenkantoren in de AMLAW 100. De software staat dan ook aan kop inzake relatie-intelligentie en klantrelatiebeheer. In het Verenigd Koninkrijk is InterAction, volgens Legal Technology Insider, de voorkeurssoftware van 46 procent van de 100 grootste Britse advocatenkantoren.

InterAction-software vormt interne kennis in relatie-intelligentie om via de vier stappen van relatieontdekking, relatiebeheer, automatische marketing en kennisaflevering. Relatie-intelligentie is de interne, eigendomsrechtelijk beschermde kennis die niet toegankelijk is voor de buitenwereld en kan worden gebruikt om de noden van klanten en cliënten te ontdekken voor ontwikkeling van nieuwe zaken en betere klantenservice. Zie voor meer informatie http://www.lexisnexis.com/interaction.

CONTACT:
LexisNexis
Laura Gulliver, +44 (0)207 347 3736

laura.gulliver@lexisnexis.com