Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Eurofiber kiest The Communication Force als PR-bureau

na intensieve pitch

Leverancier van op glasvezel gebaseerde verbindingen wil naamsbekendheid en autoriteitspositie verder versterken

Hoofddorp, 3 september 2009 - Eurofiber, onafhankelijk leverancier van op glasvezel gebaseerde verbindingen, heeft The Communication Force gekozen als PR- en communicatiepartner. The Communication Force gaat Eurofiber helpen om de naamsbekendheid en autoriteitspositie van het bedrijf verder te versterken. Aan de keuze voor TCF ging een intensieve pitch vooraf, waarbij drie bureaus betrokken waren.

Clementine Witkamp, marketing communicatie manager van Eurofiber: 'In de afgelopen jaren hebben we onze naam gevestigd in de markt voor breedbandverbindingen met een kwalitatief hoogstaand en landelijk dekkend glasvezelnetwerk en een innoverend productaanbod. Grote en kleine organisaties hebben ontdekt dat ze met onze verbindingen niet alleen flexibel zijn in hun bandbreedtegebruik, maar bovendien zelf kunnen kiezen welke diensten ze daarop gebruiken. Ter ondersteuning van onze verdere groei willen we onze naamsbekendheid en autoriteitspositie uitbreiden. The Communication Force gaat ons daarbij helpen. We hebben voor dit bureau gekozen na een intensieve pitch onder drie partijen die nauwelijks voor elkaar onder deden. Het diepgaande en concrete voorstel van The Communication Force heeft de doorslag gegeven. We hebben er alle vertrouwen in dat we samen onze communicatiedoelstellingen gaan behalen.'

'Eurofiber is een mooi en snelgroeiend bedrijf, dat we al enige tijd volgen. De ontwikkelingen in de datacommunicatiewereld gaan snel. Eurofiber speelt daarop in door voortdurend te innoveren en te investeren in zijn netwerk, zijn productaanbod en zijn partners. Daarbij vaart het bedrijf een geheel eigen koers. Zowel het innovatieve als het eigenzinnige van Eurofiber spreekt ons enorm aan en past goed bij ons bureau. Ook gedrevenheid is een kenmerk dat we gemeen hebben', zegt Nanda Bechtholt, bureaumanager van The Communication Force. 'We zijn er trots op dat we de pitch voor Eurofiber gewonnen hebben van twee gerenommeerde PR-bureaus. Met dezelfde inzet als in het selectietraject gaan we nu aan het werk om te zorgen dat nog meer bedrijven de naam en het sterke productaanbod van Eurofiber leren kennen.'

WEBSITE

WHITEPAPERS

CASE STUDIES

FACTSHEETS

Over Eurofiber

Eurofiber is een gespecialiseerde aanbieder van managed dark fiber-verbindingen, optische transmissiediensten over DWDM en Ethernetdiensten vanaf 10 Mbps. Het fijnmazige glasvezelnetwerk heeft momenteel een omvang van ruim 9.000 kilometer en wordt continu uitgebreid. Ruim 25% van het internetverkeer in Nederland gaat over het netwerk van Eurofiber. Van het mobiele communicatieverkeer is dat ruim 50%.

Eurofiber staat voor vrijheid om te kiezen en ruimte om te groeien. Het onafhankelijke netwerk geeft organisaties een vrije keuze uit de diensten die zij op hun glasvezelverbinding willen inzetten en uit de dienstenleveranciers. Het wijdvertakte netwerk, het diverse productaanbod en de mogelijkheid om de bandbreedte op ieder moment te verhogen, bieden ruimte om te innoveren en te groeien. Voor meer informatie: www.eurofiber.nl.

Over The Communication Force

The Communication Force is een full-service PR- en marketingcommunicatiebureau, gespecialiseerd in ICT. Het bureau adviseert en ondersteunt opdrachtgevers bij het plannen, organiseren en uitvoeren van een breed scala aan PR- en marketingcommunicatieactiviteiten. Een geïntegreerde, proactieve, resultaatgerichte aanpak staat daarbij voorop. Klanten zijn onder meer: ABeam Consulting, AccountView, Atos Origin, CBS Solutions, Kaspersky Lab en Toshiba Information Systems Benelux.

The Communication Force wil een meetbare bijdrage leveren aan de bedrijfsdoelstellingen van de opdrachtgever via een samenwerking die gebaseerd is op enthousiasme, flexibiliteit, openheid, respect, vertrouwen en, vooral, veel plezier. Voor meer informatie: www.communicationforce.com.



Ingezonden persbericht