Cheqqer naar Watson & Lewis


AMSTERDAM, 20091005 -- Vakantiebeoordelingssite Cheqqer heeft communicatiebureau Watson & Lewis aangesteld als bureau voor Nederland. Watson & Lewis gaat zich in eerste instantie toeleggen op online PR en communicatie met als doel Cheqqer op het netvlies van de reisbranche, media en consumenten te krijgen.

Cheqqer is door TUI Travel PLC in de markt gezet. Het geeft reizigers toegang tot onafhankelijke vakantiebeoordelingen van bestemmingen en accommodaties over de hele wereld.

Piet-Hein Kerkhof, commercieel directeur bij Cheqqer: "Onze ambitie is om marktleider te worden binnen ons segment. Online communicatie en specifiek PR is hierin een belangrijk onderdeel. Op dit moment bevinden wij ons in de beta fase; er wordt hard gewerkt aan verbeteringen aan de site waardoor we reizigers op maat gesneden advies en tips kunnen geven. Het is ons doel om onze bezoekers te inspireren met een vakantie die aan al hun wensen voldoet."

Watson & Lewis richt zich op merkontwikkeling en communicatie voor diverse merken. Gemma Broekhuis, partner bij Watson & Lewis en verantwoordelijk voor het account. "Het is natuurlijk een uitdaging voor een bureau om mee te bouwen aan een bedrijf met een grote ambitie. Vanuit onze ervaring op het gebied van merkontwikkeling en creatie kunnen we online PR op vernieuwende wijze gaan inzetten."

www.cheqqer.nl
www.watsonlewis.com





Ingezonden persbericht