Ingezonden persbericht


PERSBERICHT - bestemd voor onmiddellijke vrijgave

Haaksbergen, 5 oktober 2009

ICT Spirit HP Servicepartner van het jaar

Haaksbergen - Tijdens de landelijke partnerdag van IT fabrikant Hewlett-Packard zijn de prestigieuze 'Partner of the year' awards uitgereikt. HP partners die in het afgelopen jaar een bijzondere en opvallende prestatie hebben geleverd maken kans op deze prijs. ICT Spirit wist de eerste plek in de categorie 'Servicepartner' in de wacht te slepen. Een bewijs dat het Twentse IT bedrijf haar service en dienstverlening tot in de puntjes verzorgd heeft.

Goed bezig
'We zijn inderdaad goed bezig', gaat directeur Tom Altena enthousiast van start. 'Wij waren al zeer blij met de nominatie, maar het winnen van deze prijs is het definitieve bewijs dat wij met het bieden van service op het hoogste niveau op de goede weg zijn.' Volgens Tom Altena heeft de recent behaalde ISO 20000 certificering bijgedragen aan dit succes. Dit kwaliteitskeurmerk heeft alles te maken met het goed op orde hebben van de dienstverlening naar de klant. De gewonnen HP prijs is de kroon op het werk.

Team betrokken
Een goede dienstverlening valt of staat met betrokken en professionele medewerkers. ICT Spirit servicemanager Jan Swaters: 'Het zijn onze gekwalificeerde professionals die uiteindelijk de dienst leveren. Zij komen bij onze klanten over de vloer en helpen hen snel en goed. Onze klanten waarderen dat zeer en dat is bij HP niet onopgemerkt gebleven.'

Doorgaan
Volgens Tom Altena is het nu een kwestie van doorpakken. 'Een prijs winnen is erg leuk maar we zien ons wel voor de taak gesteld het hoge serviceniveau te handhaven. Daarom leggen we onze kwaliteitslat erg hoog.' IT apparatuur koop je vandaag de dag op bijna elke hoek van de straat. Goedopgeleide en klantgerichte professionals voor installatie, onderhoud en beheer zijn schaarser. En dat maakt nu net het onderscheid in de markt. We zijn gelukkig geprijsd met ons team en gaan met veel enthousiasme op dezelfde voet verder. Alles om onze klanten een nog betere dienstverlening te bieden en, vooral, tevreden te houden. Meer informatie: www.ictspirit.nl.

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht