Avrobode Prijzenslag dit jaar nóg spectaculairder


SOEST, 20091015 -- Na het grote succes van vorig jaar is marketingbureau Purple Proof wederom ingeschakeld om de Avrobode Prijzenslag te organiseren. Het paradepaardje van Purple Proof de `loyaliteitsloterij' is vorig jaar ingezet rond het 50-jarig bestaan van Avrobode om trouwe abonnees te bedanken. Avrobode is overtuigd van het loyaliteitseffect en heeft het marketingbureau daarom verzocht ook dit jaar haar paradepaardje van stal te halen. Deze week gaat de actie officieel van start.

Nóg spectaculairder
Avrobode zet, na het grote succes van vorig jaar, ook dit jaar weer een prijzenfestival in om de loyaliteit van 208.000 abonnees te belonen. Abonnees maken met hun abonneenummer kans op 1 van de 3000 prijzen. Zij kunnen online meedoen of gebruik maken van het speciale telefoonnummer. De actie is een vervolg op de zeer succesvolle jubileumactie van 2008. Belangrijke aanvulling is dat alle deelnemers worden beloond met een cadeauvoucher naar keuze. Hiermee heeft Purple Proof invulling gegeven aan de wens van Avrobode om elke abonnee een extraatje te kunnen geven.

"De hoge respons, positieve reacties van abonnees en de mogelijkheid om alle deelnemende abonnees een leuk extraatje te kunnen geven, gaven de doorslag om wederom te investeren in dit concept. Avrobode heeft een groot aantal zeer trouwe abonnees en wij vinden het belangrijk hen ook dit jaar te laten weten dat wij dit erg waarderen. Wij zijn ervan overtuigd dat het succes van vorig jaar overtroffen gaat worden", aldus Marjolein Verhoef, Product Manager Avrobode.

All-in-one
Purple Proof boekt grote successen met haar `loyaliteitsloterij' (www.mijnlotnummer.nl). Het is een online basisconcept dat per klant wordt gecustomized. Elk bedrijf heeft een andere primaire doelstelling voor het inzetten van de actie. Van het verzamelen van emailadressen tot het vieren van een jubileum. Wat de loyaliteitsloterij zo doeltreffend maakt is dat het een all-in-one concept is; van klantenbinding tot het opschonen en verrijken van de database. Tevens biedt het concept kansen voor cross-selling en het koppelen van een member-gets-member actie.

Daarbij voorziet het marketingbureau in een andere latente behoefte. "Een van onze USP's is dat wij onze klant van begin tot eind al het werk uit handen te nemen. Van concept tot uitvoering kunnen organisaties op ons rekenen. En dat is uniek", aldus Janine Spruijt managing director Purple Proof.

Kijk voor meer informatie over dit concept op www.mijnlotnummer.nl





Ingezonden persbericht