Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Tele'Train feliciteert gediplomeerden Erkend Opleiden bij TDA

Vrijdag 23 Oktober 2009

Telecom Direct Almere B.V (TDA) is een toonaangevend customer care center in de Nederlandse markt en richt zich op communicatie in de breedste zin van het woord: het afhandelen van zowel telefoon, e-mail als sms-verkeer en het leveren van de daarbij passende trainingen en consultancy.

"Kwaliteit in alles wat je doet!" is de bedrijfsgarantie die TDA haar klanten biedt. Passend bij deze missie zoekt TDA voortdurend naar mogelijkheden om haar kwaliteit te verbeteren. Opleiden van medewerkers is één van de instrumenten die zij daarbij inzetten.

De drie kernwaarden die centraal staan binnen dit proces:
1. Focus: Klant staat centraal, Resultaat

2. Houding: Enthousiast, Daadkrachtig

3. Stijl: No-nonsense, Open en directe communicatie

Tele'Train kon helemaal zich vinden in deze visie en is in gesprek gegaan met TDA over de mogelijkheid om de MBO-opleiding Klantcontact Medewerker aan de medewerkers aan te bieden. Iets meer dan een jaar geleden zijn we deze samenwerking vol goede moed gestart. Nu kunnen TDA en Tele'Train met trots melden dat nu, 100% van de deelnemers hun diploma en/of certificaat heeft behaald. Dit was een enorme inspanning door de medewerkers waar beide organisaties veel respect voor hebben.

De inhoud van deze MBO3-opleiding bevat naast de klassikale lessen en e-learning, ook een aantal ontwikkelopdrachten en het opbouwen van een portfolio bij. De opleiding werd door de medewerkers afgerond met het doen van een 'proeve van bekwaamheid'. In deze proeve lieten de medewerkers zien dat zij het vak Klantcontact Medewerker met al haar facetten voldoende beheersen. Iets wat deze medewerkers met vlag en wimpel hebben doorstaan.

Daarom doormiddel van dit persbericht; Nogmaals gefeliciteerd met jullie fantastische prestatie! tussen enerzijds de eigen UPC-trainers en anderzijds de trainers van Philipse Business School."