Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)

'In de mode' in de prijzen

26/10/2009

Het is juni gelanceerde modeplatform www.indemode.nu heeft de prijs voor beste crossmediale concept van het jaar gekregen

In de Mode wint SMIN Award

Best of Customer Media is de vakprijs voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven. De awards worden jaarlijks uitgereikt aan customer media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk, effectief en crossmediaal duidelijk hebben weten te onderscheiden.

Het platform www.indemode.nu kreeg de onderscheiding `beste crossmediale concept van het jaar'. Het platform is er voor iedereen die werkzaam is in de moderetail. De website is dé plek is waar werkgevers en werknemers elkaar op een informele manier kunnen ontmoeten. Bezoekers kunnen er naast fashionnieuws, trends en entertainment ook informatie over werk, opleidingen, arbeidsvoorwaarden et cetera vinden. Middels het aanmaken van een profielkunnen indemode.nu leden deelnemen aan discussies op de site, reacties achterlaten bij artikelen en meedoen aan acties en wedstrijden.

De website wordt ondersteund door een digitaal magazine, dat vier keer per jaar verschijnt. Werknemers en werkgevers in de moderetail krijgen het magazine per e-mail toegezonden, of kunnen het online bekijken via www.indemodemagazine.nu.

Over indemode.nu:
In de Mode is een crossmediaal initiatief van de commissie Modedetailhandel MKB van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD). In deze commissie zijn vertegenwoordigd: HBD, CBW-MITEX, FNV en CNV.