Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)
'In de mode' in de prijzen
26/10/2009
Het is juni gelanceerde modeplatform www.indemode.nu heeft de prijs
voor beste crossmediale concept van het jaar gekregen
In de Mode wint SMIN Award
Best of Customer Media is de vakprijs voor de beste Nederlandstalige
customer media initiatieven. De awards worden jaarlijks uitgereikt aan
customer media cases die zich het voorafgaande jaar creatief,
inhoudelijk, effectief en crossmediaal duidelijk hebben weten te
onderscheiden.
Het platform www.indemode.nu kreeg de onderscheiding `beste
crossmediale concept van het jaar'. Het platform is er voor iedereen
die werkzaam is in de moderetail. De website is dé plek is waar
werkgevers en werknemers elkaar op een informele manier kunnen
ontmoeten. Bezoekers kunnen er naast fashionnieuws, trends en
entertainment ook informatie over werk, opleidingen,
arbeidsvoorwaarden et cetera vinden. Middels het aanmaken van een
profielkunnen indemode.nu leden deelnemen aan discussies op de site,
reacties achterlaten bij artikelen en meedoen aan acties en
wedstrijden.
De website wordt ondersteund door een digitaal magazine, dat vier keer
per jaar verschijnt. Werknemers en werkgevers in de moderetail krijgen
het magazine per e-mail toegezonden, of kunnen het online bekijken via
www.indemodemagazine.nu.
Over indemode.nu:
In de Mode is een crossmediaal initiatief van de commissie
Modedetailhandel MKB van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD). In
deze commissie zijn vertegenwoordigd: HBD, CBW-MITEX, FNV en CNV.