PinkRoccade Healthcare verlengt partnership met SPS


REEUWIJK, 20091026 -- PinkRoccade Healthcare, leverancier van systemen en managed services binnen de gezondheidszorg, heeft na acquisitie door TSS haar partnership met SPS, specialist in beheer en continuïteit van ICT-omgevingen, verlengd. De gezondheidszorg heeft te maken met bedrijfskritische systemen die het primaire proces in een organisatie ondersteunen. Deze systemen moeten 24/7 beschikbaar zijn en daarom moeten (mogelijke) problemen tijdig gesignaleerd en verholpen worden. Dit is alleen haalbaar door middel van proactief beheer. PinkRoccade Healthcare zet daarom de nieuwste versie van de business service management oplossing Gensys in voor het verlenen van proactief beheer met managed services aan haar klanten binnen de gezondheidszorg.

Wim de Haan, Manager Technisch Applicatie Beheer bij PinkRoccade Healthcare: "SPS is een open organisatie en een volledig Nederlands bedrijf. Zij maken de software in huis en zetten de Gensys oplossing ook in voor hun eigen klanten. Door deze uitgebreide ervaring zijn zij in staat snel te reageren wanneer wij hulp nodig hebben of aanpassingen willen doorvoeren. Zonder een monitoringtool zouden wij onvoldoende in staat zijn om de afgesproken service levels voor onze klanten te realiseren en Gensys voldoet aan onze verwachtingen. Daarom hebben we ervoor gekozen om het partnership met SPS te verlengen."

Frits Timmermans, Commercieel Directeur bij SPS: "Het is voor ons belangrijk om verschillende goede en strategische partners binnen de gezondheidszorg te hebben. Door onze partners te ondersteunen naar de gezondheidsmarkt toe, vergaren wij veel kennis over de specifieke wensen en eisen binnen deze markt. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat PinkRoccade Healthcare heeft besloten om met ons en Gensys verder te werken."

-------------------------------

Over PinkRoccade Healthcare
PinkRoccade Healthcare levert systemen en managed services aan drie belangrijke segmenten in de Nederlandse gezondheidszorg: ziekenhuizen, geestelijke gezondheidszorg en care-organisaties. Onze managed services zijn zowel gebaseerd op onze eigen softwareoplossingen als op topproducten van andere leveranciers. Op deze manier functioneren wij als dé IT-partner van zorgorganisaties en ondersteunen wij een complete, veelal klantspecifieke mix van oplossingen en diensten. Onze grondige branche- en IT-kennis stelt ons in staat om zorgorganisaties van optimaal geïmplementeerde en beheerde IT te voorzien. Onze klanten ervaren 24 uur per dag toegevoegde waarde voor zorgverlening en bedrijfsvoering. Met meer dan 400 medewerkers en 30 jaar ervaring in de gezondheidszorg zijn wij uitstekend gepositioneerd om onze klanten optimaal te faciliteren op het snijvlak van twee zich snel ontwikkelende markten: gezondheidszorg én IT.

Over SPS
SPS, opgericht in 1994, is een volledig Nederlands bedrijf dat zich onderscheidt door een proactieve en bedrijfsgerichte benadering van IT-beheer. Door een constante analyse van netwerken, systemen, databases en applicaties in relatie tot bedrijfsprocessen, wordt continuïteit gegarandeerd. SPS richt zich met Gensys Business Service Management (BSM) software en Res-Q diensten op professionele IT-dienstverleners en Shared Service Centers.

Meer dan 300 (inter)nationale organisaties, van MKB tot multinational, maken gebruik van de Gensys software en beheerdiensten van SPS. Zij realiseren hiermee een maximale beschikbaarheid van de IT-omgeving én blijvende verlaging van IT-beheerkosten. Gensys is dé BSM-oplossing voor de professionele IT-dienstverlener.

Dagelijks werken vele topspecialisten volgens de SPS succesformule aan continuïteit in IT-beheer; Manage IT the Gensys way! Meer informatie over SPS is te vinden op www.sps.nl.





Ingezonden persbericht