Unicum voor mannenondergoed: Australisch bedrijf ontwikkelt ondergoed gemaakt uit bananenvezels
05/03/2010 19:59
PR Newswire
SYDNEY, March 5, 2010 /PRNewswire/ --
- Zo goed dat je ze zou willen opeten
"aussieBum heeft de verantwoordelijkheid om voortdurend nieuwe
stoftechnologieën te onderzoeken en te ontwikkelen. Bananenvezels beschikken
over een mooie glans, zijn zeer licht van gewicht, kunnen veel vocht
absorberen en worden vandaag de dag beschouwd als een van de meest
eco-vriendelijke vezels ter wereld. We zijn echt zeer trots op onze bijdrage
aan de ontwikkeling van deze stof. Het is spannend en stelt Australië weer
maar eens in het middelpunt van de belangstelling," vertelt Sean Ashby, de
oprichter van aussieBum.
Afbeeldingen en uitgezonden beeldmateriaal van de hoogste kwaliteit:
http://medianet.multimediarelease.com.au/bundles/2f4d341b-4b18-4091-906f-70ff61a6c6fe
Iedereen wist dat het er ooit wel eens van zou komen en nu is het
eindelijk zover. aussieBum heeft het geflikt - en wij zijn extreem tevreden
met het resultaat. Dit kan in het begin wat vreemd klinken maar er zijn
talrijke voordelen verbonden aan bananenvezels. Eerst en vooral produceert
het een volledig natuurlijke stof die gemaakt wordt uit de schors van een
bananenboom. Een banaan levert daarnaast, omdat het een relatief makkelijke
vezel is om te spinnen, een soepel en extreem comfortabel resultaat dat
mensen normaal gezien enkel verwachten van de merken voor ondergoed van de
allerhoogste kwaliteit. Eigenlijk worden bananenvezels nu algemeen erkend als
een van de meest comfortabele eco-vriendelijke vezels die ooit gemaakt zijn,
waardoor ze hoge normen stellen voor duurzame stoffen.
Deze bananencollectie is ook voor 100% in Australië gemaakt waardoor het
garant staat voor een milieuvriendelijk topkwaliteitsproduct en een ontwerp
in echte aussieBum-stijl. Alles bij elkaar genomen lijkt het alsof het
aussieBum-team opnieuw de nagel op de kop heeft geslagen aangezien onderzoek
uitwijst dat de consument naar alsmaar grotere hoeveelheden duurzame en
eco-vriendelijke producten vraagt. Zelfs Alan Greenspan heeft gezegd dat hij
ondergoed gebruikt als de hoofdbarometer voor het economische klimaat en wat
een manier om aan dit nieuwe jaar te beginnen waarin Australië gestaag uit de
zwaarste economische crisis van de laatste decennia zal klimmen en waarin
aussieBum naar voren komt met ondergoed dat de weg leidt naar een duurzame
toekomst.
Innovatie en ontwerp zijn altijd de creatieve mantra's geweest die
aussieBum-kleding naar de toekomst drijven en het bedrijf heeft weer maar
eens een stap verder gezet. Als groeiend merk, dat trouw is gebleven aan haar
nederige beginjaren, wordt aussieBum gedreven door de passie om haar trouwe
klanten te garanderen dat ze de allernieuwste, leuke, sexy en innoverende
kleding verkrijgen. Vraagt u zich, net zoals vele anderen, ook af waar
aussieBum deze ideeën vandaan haalt? Dit soort innovatie wordt vooral
mogelijk gemaakt doordat het bedrijf communiceert met haar klanten en hun
onschatbare feedback opvolgt, handelt volgens hun suggesties en
gemeenschapsideeën verzamelt via technologie zoals Facebook, Twitter en
recentelijk ook via 'Four Square'. Als mensen vandaag de dag vragen naar
comfortabel en stijlvol ondergoed dat ook rekening houdt met zaken zoals
duurzaamheid voor het milieu en voor de economie dan zullen ze dat ook
krijgen.
Mediacontact:
Lloyd Jones
aussieBum
E-mail: lloyd@aussiebum.com
Telefoon: +61-2-9560-2626
Informatie Verenigd Koninkrijk / Europa
Kevin Cheesman
aussieBum
E-mail: kevin@aussiebum.com
Telefoon: +44-7515-94-6279
http://www.aussiebum.com
Lloyd Jones, +61-2-9560-2626, lloyd@aussiebum.com; of Informatie Verenigd Koninkrijk / Europa: Kevin Cheesman, +44-7515-94-6279, kevin@aussiebum.com, beiden van aussieBum
-