Ingezonden persbericht


PERSBERICHT. Amsterdam 10 maart 2010

Alle-Vakantiehuizen.nl kiest voor Ematters.

Alle-Vakantiehuizen.nl heeft Ematters, het bureau voor Digital Direct Marketing, gekozen als email marketing partner. Ematters zal zowel op strategisch als technisch vlak Alle-Vakantiehuizen.nl begeleiden in haar email marketing activiteiten.

De website Alle-Vakantiehuizen.nl biedt meer dan 120.000 huizen verspreid over Europa aan met laagste prijs garantie. Ematters is gekozen als emailmarketing bureau vanwege haar brede marketingkennis, ervaring in de travel branche en haar expertise van Tripolis Dialogue. Ematters is Gold Certified Partner van Tripolis. De visie van Ematters op digital direct marketing sluit naadloos aan op de visie en strategie van Alle-Vakantiehuizen.nl. Beide partijen spreken over een perfecte match.

Door gebruik te maken van de campaigntool van Tripolis Dialogue, is Ematters in staat essentiële processen te automatiseren, waarmee tijdrovende werkzaamheden tot het verleden behoren. Daarnaast ontwikkelt Ematters tools waarmee de bezoekers van Alle-Vakantiehuizen.nl de mogelijkheid krijgen zelf hun gegevens en interessegebieden te beheren, die gebruikt worden voor segmentatie en personalisatie van alle email marketinguitingen. Hiermee wordt de relevantie van de uiting vergroot waardoor de beleving bij de ontvanger positief wordt beïnvloed en daardoor de conversie. Alle-Vakantiehuizen.nl zal naast de reguliere nieuwsbrief ook last-minute aanbiedingen gaan versturen.

Menno Jansen, directeur Alle-Vakantiehuizen.nl over de samenwerking: "Met Ematters hebben wij een strategisch partner en een bureau met een 'hands-on' mentaliteit. Ematters heeft ons overtuigd met de grote successen die zij hebben geboekt met vergelijkbare klanten. Wij verwachten veel van deze samenwerking.

Wouter Theijsmeijer, algemeen directeur Ematters: "Ematters is trots op de uitdagende samenwerking met Alle-Vakantiehuizen.nl en ziet direct kansen om deze tot een groot succes te maken. De strategie moet naadloos over gaan in actie. De actie moet direct resultaat opleveren en dit resultaat moet verbeterd worden in vervolgcampagnes. Dat realiseert Ematters wekelijks voor een vergelijkbare klant, EasyToBook.com, een hotelreserveringen website. Alle-Vakantiehuizen.nl profiteert direct van de reeds opgedane kennis. Wij hebben een groot vertrouwen in de succesvolle samenwerking."

Over Ematters

Ematters is overtuigd van haar kennis, ervaring en succes in Digital Direct Marketing en heeft dit samengevat in de formule: E=DM2 (Ematters=Direct Marketing in het kwadraat). Ematters biedt hoog gekwalificeerde dienstverlening aan. Door één kennisplek aan te bieden waar klanten zowel hun email als zoekmachine marketing kunnen uitbesteden, is Ematters de partij waarmee bedrijven digitaal de dialoog aangaan met zowel bestaande relaties als nieuwe relaties. Meer informatie is te vinden op www.ematters.nl.

Over Alle-Vakantiehuizen

Alle-vakantiehuizen.nl is onderdeel van Accoweb International B.V. Alle vakantiehuizen is een populaire informatiebron op het internet voor bemiddeling in verhuur van recreatief onroerend goed. Alle-vakantiehuizen.nl is een zelfstandige voortzetting van Funda-vakantiehuizen. Accoweb heeft de website Funda-vakantiehuizen.nl overgenomen van Funda per december 2007 en voert deze activiteiten onder de naam Alle-vakantiehuizen.nl.